• Intperfekt

    Sexleksaker från Wish ????

    Alltå jag lever i en fantastisk relation med hus o barn. Jag tror knappas att jag är ensam om att ha ett otillfredsställande sexliv????...

    Så vad gör man när man tros ha prövat allt för att få igång sexlivet?...jo man löser det på EGENhand????.

    Tröttsamt med åren började man prova en del sexleksaker. Har testat några mindre bra o lite bättre produkter från svenska sexbutiker på nätet????????.

    Till saken- Wish säljer sexdockor som ser helt ok ut. Nån som har provat? Är man sjuk i huvudet för att man använder en sådan typ av onani hjälpmedel? ????

  • Svar på tråden Sexleksaker från Wish ????
  • Anonym (Cindy)

    Jag är kvinna men har större sexlust än min man. Har inte varit så mycket för sexleksaker tidigare, men nöden har ingen lag (vill ju inte lämna honom och kommer inte vara otrogen). Har köpt diverse sexleksaker på Wish, dildos i olika material, vibrerande analplugg m.m. Det köp som jag är riktigt nöjd med är en sk. "fuckmashine" som både vibrerar och kör fram och tillbaks (helt underbar och jag kommer på någon minut, hehe!). Sexleksaker kan ju vara rätt dyra annars, men på wish är de ju så pass billiga att man kan testa sig fram!
    Har ju, av naturliga skäl, inte testat någon sexdocka men har sett att det finns riktigt fina där så hade jag varit man så hade jag nog testat!
    Har även sett att det finns tillbehör till fuckmashines som istället för en pumpande dildo har motsvarande variant för män (dvs en vagina!).

  • Intperfekt

    Ok???? din sexmaskin fantastiskt! Good fot u!???? .

    Du som kvinna, tror du man kan öppna hennes sinne för sex och lust genom att köpa henne nån sexleksak ????

    Sugen på att köpa en sådan docka till mig själv för att pröva. Väldigt värt det om den är bra annars e det ca 8000kr i sjön .....

  • Anonym (Jag)
    Intperfekt skrev 2018-05-31 10:31:46 följande:

    Till saken- Wish säljer sexdockor som ser helt ok ut. Nån som har provat? Är man sjuk i huvudet för att man använder en sådan typ av onani hjälpmedel? ????


    Det finns helt klart realistiska sexdockor som är bra, men när det gäller wish ... Nja.... Både jag & andra jag känner har spenderat hundratals kronor på prylar från Wish. Men eftersom bara 1/10 pryl haft en acceptabel kvalité, så på det stora hela hade det varit bättre att beställa från Sverige: Snabb leverans, ångerrätt, reklamationsrätt, CE-märke etc.

    Det sista är extra viktigt för sexleksaker, eftersom EU har världens hårdaste regler vad gäller kemikalier och elsäkerhet på konsumentprodukter - inklusive sexleksaker.
  • Anonym (Cindy)
    Intperfekt skrev 2018-05-31 11:27:17 följande:

    Ok???? din sexmaskin fantastiskt! Good fot u!???? .

    Du som kvinna, tror du man kan öppna hennes sinne för sex och lust genom att köpa henne nån sexleksak ????

    Sugen på att köpa en sådan docka till mig själv för att pröva. Väldigt värt det om den är bra annars e det ca 8000kr i sjön .....


    Ni har inte testat några sexleksaker tillsammans? Om ni har tänkt att använde den/dem tillsammans så föreslår jag att ni sätter er och väljer ut något ihop (bara det kan vara upphetsande tycker jag). Från Wish kan man ju dock få vänta ganska länge på sakerna..
    Om du vill att hon ska ha något som hon använder själv så kan du köpa något och slå in i en present! Om du inte är säker på om hon gillar leksaker, så köp något som ser "fint" ut, typ en stav i glas, en stor monsterdildo i gummi kanske är överkurs att börja med! Flört

    Hur tror du att hon skulle reagera på dockan? Tänker att de kanske är ganska stora om du tänkt gömma den, så är nog bäst att hon är medveten om att den finns så det inte blir någon jobbig överraskning för henne om deras vägar möts..
Svar på tråden Sexleksaker från Wish ????