• Anonym (Jag var oskuld igår med en kompis!)

    Jag var oskuld igår kväll!

    Hej, Jag har en pojkvän som jag älskar och sånt. Men igår var jag oskuld med en kille. Det var min gamla kompis och igår blev vi så kåta att vi hade sex tilsammans. Jag ringde före sexet till min riktiga pojkvän och jag ljög att jag gick till ett museum efter jobbet. Vi hade sex och det var riktigt skönt. Han var en bättre knullare än min pojkvän. Men tror ni att han märker att jag var oskuld igår?? Kanske killen kommer hem till mig och vill ha sex igen?

    Inga troll-svar tack!

  • Svar på tråden Jag var oskuld igår kväll!
  • Anonym (Jag var oskuld igår med en kompis!)

    Tror ni att min pojkvän märker att jag var oskuld igår? (Menade jag)

  • Anonym (????)

    Och vad menar du med att du var oskuld med din kompis igår? Vet du vad oskuld betyder? 

  • Anonym (Anna)

    Du menar otrogen väl? Svårt att vara oskuld när man ligger med flera män...

  • Anonym (Jag var oskuld igår med en kompis!)

    Nä, jag menar oskuld! Jag förlorade otrogenheten redan för fem år sedan! Ni är ute och cyklar.

  • Anonym (För)

    Dra upp nattmössan så vi förstår vad du säger!

  • Anonym (va)
    Anonym (Jag var oskuld igår med en kompis!) skrev 2018-05-31 12:48:02 följande:

    Nä, jag menar oskuld! Jag förlorade otrogenheten redan för fem år sedan! Ni är ute och cyklar.


    nu är du bara löjlig.
  • Anonym (Jag var oskuld igår med en kompis!)
    Anonym (va) skrev 2018-05-31 12:54:57 följande:

    nu är du bara löjlig.


    Nej du är löjlig.
  • Anonym (Jag var oskuld igår med en kompis!)
    Anonym (För) skrev 2018-05-31 12:50:40 följande:

    Dra upp nattmössan så vi förstår vad du säger!


    Du borde dra ner dagmössan du.
  • Anonym (va)
    Anonym (Jag var oskuld igår med en kompis!) skrev 2018-05-31 12:56:24 följande:
    Nej du är löjlig.
    Antingen så driver du bara (löjligt) eller så får du lära dig vad orden betyder och använda dem rätt om du vill ha hjälp.
Svar på tråden Jag var oskuld igår kväll!