• tant rosa

    Reflux

    Hej. Ni som har barn med reflux, skulle ni vilja berätta lite hur symptomen är och hur ni kom fram till att de va reflux? 
    Misstänker nämligen att min dotter på 8 veckor har det.

  • Svar på tråden Reflux
  • Malhel

    Skriker all vaken tid, vill inte äta, väldigt ont i magen och problem med matsmältning, mycket hicka och sura uppstötningar, sover dåligt och korta stunder- aldrig mer än 20 min i streck på dagen. Lukt av amoniak ur munnen. Min dotter hade tyst reflux, blev en ny bebis efter 1 veckas behandling med nexium. Kolla på Facebook, finns en jätte bra grupp för föräldrar till barn med reflux, heter Reflux (Gerd)- Föräldragrupp

  • tant rosa
    Malhel skrev 2018-06-02 12:52:09 följande:

    Skriker all vaken tid, vill inte äta, väldigt ont i magen och problem med matsmältning, mycket hicka och sura uppstötningar, sover dåligt och korta stunder- aldrig mer än 20 min i streck på dagen. Lukt av amoniak ur munnen. Min dotter hade tyst reflux, blev en ny bebis efter 1 veckas behandling med nexium. Kolla på Facebook, finns en jätte bra grupp för föräldrar till barn med reflux, heter Reflux (Gerd)- Föräldragrupp


    Ok. Tack för svar. Ska kolla den gruppen. Pratade med sjukvården igår och dom sa att det nog inte va det....(fast massor av symptom tyder på det)
Svar på tråden Reflux