• lullis94

    Brun/röd flytning

    Hjälp mig att tyda... I måndags började jag blöda pyttelite men blev mest rödbrun flytning, typ som det brukar vara i slutet av mensen, trodde mensen var på gång men den kom aldrig riktigt igång. Nu har det gått typ 4 dagar och har än inte blivit mera. Jag brukar också ha mensvärk men denna gång har jag ingen smärta alls. Enligt beräkning så skulle mensen kommit i fredags men den har varit lite oregelbunden men inte så det behöver inte vara ovanligt sent. MEN, varför så lite och konstigt? Någon som varit med om samma och har en aning om vad det kan vara?

  • Svar på tråden Brun/röd flytning
  • JenniB

    Det kanske är någon slags mellanblödning som tyder på att mensen kommer snart? Låter ganska konstigt jag vet... Har det blivit mer sedan dess?

  • lullis94
    JenniB skrev 2018-06-12 09:16:42 följande:

    Det kanske är någon slags mellanblödning som tyder på att mensen kommer snart? Låter ganska konstigt jag vet... Har det blivit mer sedan dess?


    Nä inget mer. Får se om nästa mens blir likadan.
  • Bellelelle

    Samma sak hände mig för en månad sedan, tyckte det var konstigt då men tänkte inte mer på det (var ju skönt med en "lätt" mens). Visade ju sig dock två veckor senare att jag var gravid, kroppen hängde bara inte riktigt med i svängarna och där av en mycket liten blödning trots graviditet. Att det sedan slutade i MF är en annan femma, dock hade den blödningen inget med MF att göra..

  • lullis94
    Bellelelle skrev 2018-07-08 22:12:55 följande:

    Samma sak hände mig för en månad sedan, tyckte det var konstigt då men tänkte inte mer på det (var ju skönt med en "lätt" mens). Visade ju sig dock två veckor senare att jag var gravid, kroppen hängde bara inte riktigt med i svängarna och där av en mycket liten blödning trots graviditet. Att det sedan slutade i MF är en annan femma, dock hade den blödningen inget med MF att göra..


    Okej, jag har gjort så många tester och alla var negativ så det var nog inte samma för mig. Jag hoppas på ett plus på stickan snart!
Svar på tråden Brun/röd flytning