• gladman

    Vad är problemet??

    Måste bara skriva av mig lite! Har haft en relation sen typ september... Idag är vi förlovade och lever ihop, hon är väldigt lycklig med mig, mm det är ju bra, men va fan...kan hon vända fråga åt sig själv?? Precis nu sitter vi på balkongen i solskenet och sippar rosé, allt borde vara helt fantastiskt men det är det inte. I vår relation är det så att, hade inte jag mött upp henne varje dag med en kram, smekt henne över ryggen så hade fan hon aldrig kramat mig och sagt "hej älskling, hur har din dag varit?"...Blir bara superless! Sen en annan sak, men släpp förfall mobilen, Snap,insta,fb finns kvar imorgon oxå...allt verkar fan vara viktigare än mig. Aningen bedrövad! :(

  • Svar på tråden Vad är problemet??
  • Anonym (J)

    Tja är man så sjukt korkad att man förlovar sig när man varit tillsammans i några månader så får man skylla sig själv att man inte känner personens riktiga sidor och att man nog inte alls har hittat rätt.

  • Anonym (Mizzy)

    Du kanske ska ta och prata med henne om det, hin är kanske inte medveten om hur du känner och sitt eget beteende.

  • Anonym (Mizzy)
    Anonym (J) skrev 2018-06-01 19:57:47 följande:

    Tja är man så sjukt korkad att man förlovar sig när man varit tillsammans i några månader så får man skylla sig själv att man inte känner personens riktiga sidor och att man nog inte alls har hittat rätt.


    Sjukt onödig kommentar.
  • Anonym (Sant)
    Anonym (J) skrev 2018-06-01 19:57:47 följande:

    Tja är man så sjukt korkad att man förlovar sig när man varit tillsammans i några månader så får man skylla sig själv att man inte känner personens riktiga sidor och att man nog inte alls har hittat rätt.


    Anonym (Mizzy) skrev 2018-06-01 19:59:36 följande:

    Sjukt onödig kommentar.


    Sjukt sann kommentar, dock. Omoget och förhastat och som gjort för att misslyckas.
  • Alexiandra
    gladman skrev 2018-06-01 19:53:18 följande:

    Måste bara skriva av mig lite! Har haft en relation sen typ september... Idag är vi förlovade och lever ihop, hon är väldigt lycklig med mig, mm det är ju bra, men va fan...kan hon vända fråga åt sig själv?? Precis nu sitter vi på balkongen i solskenet och sippar rosé, allt borde vara helt fantastiskt men det är det inte. I vår relation är det så att, hade inte jag mött upp henne varje dag med en kram, smekt henne över ryggen så hade fan hon aldrig kramat mig och sagt "hej älskling, hur har din dag varit?"...Blir bara superless! Sen en annan sak, men släpp förfall mobilen, Snap,insta,fb finns kvar imorgon oxå...allt verkar fan vara viktigare än mig. Aningen bedrövad! :(


    Ni sitter på balkongen och du skriver inlägg på FL med en passivt aggressiv underton istället för att prata med henne... Varför?
  • Roxwell

    Prata med henne. Ibland är man omedveten om det man gör. Får hon veta att du mår dåligt av detta kanske hon ändrar sig

Svar på tråden Vad är problemet??