• Anonym (Li)

    Könssjukdomar i 1 år

    Har ätit pencilinkur för klamydia men har ju fortfarande tjocka flytningar? Och jag kissar mörkt

    Hon sa att jag skulle vänta 6 veckor med ett nytt test så kul, nu kan man inte ha sex på 6 veckor för jag vet ju inte om jag har kvar set

    (Fick stark pencillin)

  • Svar på tråden Könssjukdomar i 1 år
  • EmberEyes

    Tyvärr är det en risk man tar som sexuellt aktiv. Man vet aldrig om ens partner har sex med andra, vare sig oskyddad eller med fallerat skydd. Eller om man har multipla partners för den delen. Ens eget skydd kan också fallera. Skittrist.

  • Anonym (Li)
    EmberEyes skrev 2018-06-02 11:36:44 följande:

    Tyvärr är det en risk man tar som sexuellt aktiv. Man vet aldrig om ens partner har sex med andra, vare sig oskyddad eller med fallerat skydd. Eller om man har multipla partners för den delen. Ens eget skydd kan också fallera. Skittrist.


    Ja men jag har ju tagit kuren, trots att symptomen är kvar
  • EmberEyes
    Anonym (Li) skrev 2018-06-02 12:34:29 följande:
    Ja men jag har ju tagit kuren, trots att symptomen är kvar
    Ja? Oavsett om det är en könssjukdom eller en lunginflammation eller annan infektion som går att bota med antibiotika, så finns det en risk att det är "fel" sort eller att bakterierna är "starkare" och det behövs en andra kur.
  • Anonym (Li)
    EmberEyes skrev 2018-06-02 13:04:15 följande:
    Ja? Oavsett om det är en könssjukdom eller en lunginflammation eller annan infektion som går att bota med antibiotika, så finns det en risk att det är "fel" sort eller att bakterierna är "starkare" och det behövs en andra kur.
    okej men tråkigt att man måste vänta 6 veckor då

    fick ändå en jätte stark kur och åt dem i 9 dagar + att man kan få symptom efter
Svar på tråden Könssjukdomar i 1 år