• Anonym (Newbi­e)
    Äldre 5 Jun 00:03
    7630 visningar
    1 svar
    1
    7630

    Testa sig - Hur går det till?

    Hade oskyddat sex med min förra flickvän. Vi var tillsammans ett halvår och började ha oskyddat sex efter ca 3 månader. Jag hade aldrig haft oskyddat sex med någon tidigare. Jag gissar att hon haft det med sina partner tidigare och jag vet att hon haft mycket sex med många partners. Har inte koll på om hon testat sig efter detta.

    Var säkert dumt men hon tjatade hål i huvudet på mig och ja det är ju sjukt mycket skönare så det var förhoppningsvis värt det. Dessutom känns det som att man kommer så mycket närmare varandra på något sätt.

    Nu till frågan. Vad bör jag testa mig för? Går man till vårdcentralen och ber om att bli testad för rubbet eller hur går det till (32 år om det spelar roll)? Dejtar en ny tjej nu och gissar på att det blir sex hyfsat snart så borde vara bra att få det överstökat. Vi kommer ju säkert köra med kondom men ändå skönt att veta att kusten är klar. Har inte märkt några konstigheter där nere men har förstått att man inte gör det med vissa saker.

  • Svar på tråden Testa sig - Hur går det till?
  • Anonym (Manne­n)
    Äldre 5 Jun 00:12
    #1

    Gå till vårdcentralen och säg att du vill testa dig för könssjukdomar. För min del har jag fått pissa i en kopp sen frågad om man vill ha svar per post eller telefon, så säger man telefon och uppger ett telefonnummer och likförbannat får du ett brev hem som säger resultaten. (Obs det sista är bara min egen erfarenhet du kanske får ett telefonsamtal det beror helt på personalen)

Svar på tråden Testa sig - Hur går det till?