• svenskbaggen

    Bebis i januari 2019

    Hej.

    ÄNTLIGEN gravid igen. Efter att ha försökt i ett och ett halv år och haft 4 missfall under denna tiden.

    Beräknad födsel 16/1. :)

    Jag vill gärna vara med i en Facebook - grupp. Mycket lättare att "prata" där. Någon som är sugen på att starta en? :D

  • Svar på tråden Bebis i januari 2019
  • Saima17

    hej

    är gravid med första barnet. har bf 24.1. har inskrivning imorron v7+5 på rådgivningen. mår extremt illa hela tiden. Ha fått medecin men ska se va dom säger imorgon. spyr flera ggr per dag. extremt känslig mot lukter.

    Hur mår du?

  • svenskbaggen
    Saima17 skrev 2018-06-12 12:27:28 följande:

    hej

    är gravid med första barnet. har bf 24.1. har inskrivning imorron v7+5 på rådgivningen. mår extremt illa hela tiden. Ha fått medecin men ska se va dom säger imorgon. spyr flera ggr per dag. extremt känslig mot lukter.

    Hur mår du?


    Jag har också inskrivning imorgon. Är då i 8+6.

    Jag känner typ inget. Ovanligt trött och ömma tuttar bara :)
  • reyna

    hej tjejer jag väntar 3:de barnet har bf den 14 januari  Skrattande mår relativt bra men är väldig svullen i magen. 

  • Kaffe81
    svenskbaggen skrev 2018-06-12 17:34:20 följande:

    Jag har också inskrivning imorgon. Är då i 8+6.

    Jag känner typ inget. Ovanligt trött och ömma tuttar bara :)


    Jag är i 8+3 Mår också illa och lite uppblåst i magen, går verkligen i perioder. Härom dagen, inte så mycket känningar - igår och idag, illamående och lätt molvärk.
  • Saima17
    svenskbaggen skrev 2018-06-12 17:34:20 följande:

    Jag har också inskrivning imorgon. Är då i 8+6.

    Jag känner typ inget. Ovanligt trött och ömma tuttar bara :)


    ah ja mår så dåligt. dom pratade om på senaste vul att nästa steg är att bli inlagd på dropp :( men får se imorron va hon säger. Ja ömma tuttar, mår illa, täppt I näsan på morron. svullen.. ser redan ordentligt gravid ut..

    fick reda på ikväll att ja ha fått ordinarie tjänst från å med hösten på ett nytt jobb... hinner va va 4 månader där å sen går ja på mammaledig.. lite jobbig sits..men ja visste int att ja sku få d.. Men allt löser sj :)
  • svenskbaggen
    reyna skrev 2018-06-12 17:39:30 följande:

    hej tjejer jag väntar 3:de barnet har bf den 14 januari   mår relativt bra men är väldig svullen i magen. 


    Det är mitt tredje med :)
  • svenskbaggen
    Saima17 skrev 2018-06-12 21:03:31 följande:

    ah ja mår så dåligt. dom pratade om på senaste vul att nästa steg är att bli inlagd på dropp :( men får se imorron va hon säger. Ja ömma tuttar, mår illa, täppt I näsan på morron. svullen.. ser redan ordentligt gravid ut..

    fick reda på ikväll att ja ha fått ordinarie tjänst från å med hösten på ett nytt jobb... hinner va va 4 månader där å sen går ja på mammaledig.. lite jobbig sits..men ja visste int att ja sku få d.. Men allt löser sj :)


    En oj, så allvarligt? :o

    Får du inte i dig mat?
  • svenskbaggen
    Kaffe81 skrev 2018-06-12 18:44:32 följande:

    Jag är i 8+3 Mår också illa och lite uppblåst i magen, går verkligen i perioder. Härom dagen, inte så mycket känningar - igår och idag, illamående och lätt molvärk.


    Skönt att det värsta brukar släppa typ v12 :)
  • Saima17
    svenskbaggen skrev 2018-06-12 21:08:08 följande:

    En oj, så allvarligt? :o

    Får du inte i dig mat?


    nja int mkt.. mest glass å lite jaffa å juice hålls.. frukosten ha funka förr.. Men nu får ja int ner nå.. Ja som alltid e svin hungri å kan äta mega frukost.. håller sj okej på dagarna å middag kan ja äta bäst vid 21-22 tiden på kvällen sen spyr ja allti före ja går å sova :( sover int så bra heller.. runt 5-6,5h.. å då e ja ledig nu så har int nå ja måst stiga upp till
  • svenskbaggen
    Saima17 skrev 2018-06-12 21:37:23 följande:

    nja int mkt.. mest glass å lite jaffa å juice hålls.. frukosten ha funka förr.. Men nu får ja int ner nå.. Ja som alltid e svin hungri å kan äta mega frukost.. håller sj okej på dagarna å middag kan ja äta bäst vid 21-22 tiden på kvällen sen spyr ja allti före ja går å sova :( sover int så bra heller.. runt 5-6,5h.. å då e ja ledig nu så har int nå ja måst stiga upp till


    Fy så jobbigt. Jag brukar äta smörgåsrån när inget annat går. Det är okej att få i sig.

    Hoppas verkligen det ger sig snart
Svar på tråden Bebis i januari 2019