• Anonym (Kvinn­a)
    Äldre 5 Jun 15:35
    1787 visningar
    14 svar
    14
    1787

    Är hon bi?

    Jag (kvinna) har en kvinnlig vän som jag kommit mycket nära. Vi gör mycket ihop delar hobby .

    Ses nästa var dag just för att vi har samma hobby.

    Vi gör även annat ihop badar handlar mm mm .

    Åkte ex iväg några dar ihop. Sov i samma säng.

    Hon säger med skoj i rösten att 'vi är gifta'

    Idag pratade vi om att jag vill fixa mina bröst som är of the små. Så sa jag-dina är perfekt. -Hon du får ta på dom- o skrattade. Hon säger ofta kommentarer som får mig o tänka att hon är bi. Hon dejtar en man ! .

    Jag är klart intresserad av henne har bara haft intresse för män annars så förvånad över Mina egna stark känslor för henne vill iallafall testa . Fantiserar om de

  • Svar på tråden Är hon bi?
  • Anonym (Kvinn­a) Trådstartaren
    Äldre 5 Jun 15:39
    #1

    Postades innan jag skrev klart-

    Osäker om hon är intresserad eller inte då hon skrattar som hon skämtar när hon pratar om intimare saker mellan oss

  • Anonym (Anony­m)
    Äldre 5 Jun 17:32
    #2

    Ett sätt att ta reda på det är väl att du flörtar lite tillbaka med henne och indirekt ger henne små inviter.

    Kanske att du svarar på hennes inviter..

    Hur skulle du reagera på om hon är bi? Har du själv tänkt tanken på om du kanske är bi med rätt kvinna?

  • Anonym (Anony­m)
    Äldre 5 Jun 17:32
    #3

    Ett sätt att ta reda på det är väl att du flörtar lite tillbaka med henne och indirekt ger henne små inviter.

    Kanske att du svarar på hennes inviter..

    Hur skulle du reagera på om hon är bi? Har du själv tänkt tanken på om du kanske är bi med rätt kvinna?

  • Anonym (Anony­m)
    Äldre 5 Jun 17:33
    #4

    Ett sätt att ta reda på det är väl att du flörtar lite tillbaka med henne och indirekt ger henne små inviter.

    Kanske att du svarar på hennes inviter..

    Hur skulle du reagera på om hon är bi? Har du själv tänkt tanken på om du kanske är bi med rätt kvinna?

  • Anonym (Anony­m)
    Äldre 5 Jun 17:34
    #5

    Ett sätt att ta reda på det är väl att du flörtar lite tillbaka med henne och indirekt ger henne små inviter.

    Kanske att du svarar på hennes inviter..

    Hur skulle du reagera på om hon är bi? Har du själv tänkt tanken på om du kanske är bi med rätt kvinna?

  • Anonym (Kvinn­a) Trådstartaren
    Äldre 5 Jun 17:38
    #6

    Ja jag har aldrig kännt så hade inte tackat nej till att vara intim med henne.

    Så jag är bi med rätt.

  • Anonym (.)(.)
    Äldre 5 Jun 17:39
    #7

    Du frågar OSS om hennes sexualitet???
    Du kan bara få ett rättvisande svar om du frågar HENNE såklart.

    Är du bi?

  • Anonym (Kvinn­a) Trådstartaren
    Äldre 5 Jun 18:04
    #8

    Vågar inte ???? hon kanske inte alls är bi. Känns pinsamt

    Kanske skrämmer henne eller något.

  • Anonym (.)(.)
    Äldre 5 Jun 18:23
    #9
    -1
    Anonym (Kvinna) skrev 2018-06-05 18:04:35 följande:
    Vågar inte ???? hon kanske inte alls är bi. Känns pinsamt
    Kanske skrämmer henne eller något.
    Nähä. Du vågar inte.
    Och vi kan förstås svara vilken läggning hon har?
    Vad spelar det för roll om du nu inte vågar?
  • Anonym (.)
    Äldre 5 Jun 18:47
    #10

    Finns ju massor av olika sätt. Om ni sover ihop, lägg armen om henne (inte över brösten, bara håll om henne som en kram) och se reaktionen. Reagerar hon negativt så kan du låtsas sova, och sedan skylla på det...

    Annars kan du berätta att du haft en konstig sexdröm där du haft sex med nån tjej. Vid negativ reaktion så är det bara att skylla på att man inte kan rå för vad man drömmer... Vid positiv reaktion är det väl bara att flörta vidare, se hur hon reagerar.

    Eller säga att du har ont i axlarna och fråga om massage.... Du märker nog efter ett tag med mycket kroppskontakt om hon är bekväm eller inte med det.

  • Anonym (A)
    Äldre 5 Jun 18:48
    #11
    Anonym (.) skrev 2018-06-05 18:47:00 följande:
    Finns ju massor av olika sätt. Om ni sover ihop, lägg armen om henne (inte över brösten, bara håll om henne som en kram) och se reaktionen. Reagerar hon negativt så kan du låtsas sova, och sedan skylla på det...

    Annars kan du berätta att du haft en konstig sexdröm där du haft sex med nån tjej. Vid negativ reaktion så är det bara att skylla på att man inte kan rå för vad man drömmer... Vid positiv reaktion är det väl bara att flörta vidare, se hur hon reagerar.

    Eller säga att du har ont i axlarna och fråga om massage.... Du märker nog efter ett tag med mycket kroppskontakt om hon är bekväm eller inte med det.
    Håller med
  • Anonym (Kvinn­a) Trådstartaren
    Äldre 5 Jun 19:03
    #12

    Inte tänkt att ni ska svara på det .

  • Anonym (Man 42)
    Äldre 5 Jun 19:10
    #13
    Anonym (Kvinna) skrev 2018-06-05 15:35:57 följande:

    Idag pratade vi om att jag vill fixa mina bröst som är of the små. Så sa jag-dina är perfekt. -Hon du får ta på dom- o skrattade.


    Jamen ta på dom då!

    Nu har du ju gott miste om just den chansen men ta upp det igen och spela med nästa gång. Eller hala ut dina bröst framför henne och fråga "skulle du kunna leva med dom här?". Alltså précis som alla andra redan sagt, flörta tillbaka...
  • Anonym (Kvinn­a) Trådstartaren
    Äldre 5 Jun 19:17
    #14
    Anonym (A) skrev 2018-06-05 18:48:24 följande:

    Håller med


    Tack för bra svar just de jag sökte tips om hur jag ska veta utan att fråga rätt ut . Vill inte förstöra vänskapen
Svar på tråden Är hon bi?