• Trullis82

    Blödning

    Hej där!

    Jag gjorde ett CB digitalt 26/5 som visade: gravid 1-2 veckor.

    Började den 24/5 att blöda. Blandat rött som sedan övergick i bruna flytningar.

    Gjorde ett nytt test 1/6 som visade: gravid 2-3

    2/6 börjar jag att blöda igen... som bara kommer lite som snabbt övergår i bruna flytningar samma dag men denna gång sitter det i så jag får ha binda på mig hela tiden. Kommer inte mycket men lite.

    Imorse vaknade jag o plötsligt kändes det som att jag kissade på mig. Går på toaletten o det är jätte mycket blod. Som en stor mens blödning....

    För mig betyder det här missfall. Men flera säger att man kan blöda till o från under en graviditet trots att bebisen fortfarande lever. O detta är helt normalt.

    Nu går jag in i v 7 imorgon...

    Finns det någon med liknande erfarenhet, som haft blödningar under graviditeten som det gått bra för??? Hur mycket blod har ni haft o hur länge har det suttit i?

    Just nu e jag super orolig för att det inte finns något kvar o gråter mer el mindre hela tiden. Sover inte o hela min värld är upp o ner....

    Vore så tacksam om ni ville dela med er

  • Svar på tråden Blödning
  • mamma 86

    Jag blödde fram och tillbaka de första månaderna, trodde hela tiden det var MF och vul var otydligt. Nu är fet så längesen så kommer ihåg vilken vecka vi såg hjärtat. Allt gick bra iaf och blödningarna slutade. Det kom vid flera olika tillfällen och varierade i både färg och styrka. Kan du inte få ett vul?

  • Trullis82
    mamma 86 skrev 2018-06-07 10:27:17 följande:

    Kommer INTE ihåg vilen vecka vi såg hjärtat ska det stå


    Jo då, jag tid för Vul 12/6. Me när så rädd o ledsen
  • Trullis82
    mamma 86 skrev 2018-06-07 10:27:17 följande:

    Kommer INTE ihåg vilen vecka vi såg hjärtat ska det stå


    Jo då, jag tid för Vul 12/6. Me när så rädd o ledsen
Svar på tråden Blödning