• Anonym (Tjej)

    Hjälp med Youtube..? Någon, (anonym eller ej anonym, mig kvittar det)..?

    Varför visas exempelvis inte ens prenumerationer offentligt på Youtube när man valt att de ska vara offentliga? Varför står det ändå "Det finns inget innehåll på den är kanalen"? Hur gör man för att ändra detta, någon som vet?
  • Svar på tråden Hjälp med Youtube..? Någon, (anonym eller ej anonym, mig kvittar det)..?
  • John22

    Fattar inte vad du menar. Får du inte upp videor från kanaler du prenumererar på? Är du säker på att du inte är inne på din egen kanal och att det är därför det står att det inte finns några videor?

    För att se de senaste videorna från kanaler du prenumererar på klickar du på subscriptions/prenumerationer uppe till vänster (om du är på dator).

  • Anonym (Tjej)
    John22 skrev 2018-06-07 15:18:37 följande:

    Fattar inte vad du menar. Får du inte upp videor från kanaler du prenumererar på? Är du säker på att du inte är inne på din egen kanal och att det är därför det står att det inte finns några videor?

    För att se de senaste videorna från kanaler du prenumererar på klickar du på subscriptions/prenumerationer uppe till vänster (om du är på dator).


    Inte det som är ?problemet? , jag kan hitta mina prenumerationer när jag är inloggad och så.

    Men jag vill att man om man inte är inloggad på mitt konto ska kunna hitta vilka kanaler jag prenumererar på om ditt klickar på mitt användarnamn. Man kan välja lite på vad som ska visas offentligt eller inte men det fungerar inte.
  • Anonym (Tjej)

    Tiny problem kanske, men jag känner mig helt hispig över det SkrikandesSkrikandesSkrikandes

  • Anonym (Tjej)

    Antagligen en oviktig liten sak för de flesta, men det känns viktigt för mig, så vill gärna ha hjälpSkäms

  • Anonym (Tjej)
    Anonym (.) skrev 2018-06-07 21:32:58 följande:

    Detta måste vara dagens i-landsproblem:)


    Yes!!! Kyss
  • Anonym (Tjej)

    Även om det här sannerligen är ett mycket litet i-landsproblem kan ni väl ändå försöka hjälpa mig??

  • Anonym (E)

    Har du kryssat i rätt inställningar i ditt google-konto? Om du går in på inställningar så finns det specifika inställningar för youtube. Det verkar dock som att det dröjer några dagar innan de nya inställningarna faktiskt visas när det gäller Google, vet inte varför det är så men kanske det som är problemet? Sedan kan det eventuellt vara så att du har flera inställningar som gör att innehållet på ditt konto inte är helt offentligt. Det gäller att leta, för det finns rätt många inställningar.

  • Anonym (Tjej)
    Anonym (E) skrev 2018-06-09 04:12:51 följande:

    Har du kryssat i rätt inställningar i ditt google-konto? Om du går in på inställningar så finns det specifika inställningar för youtube. Det verkar dock som att det dröjer några dagar innan de nya inställningarna faktiskt visas när det gäller Google, vet inte varför det är så men kanske det som är problemet? Sedan kan det eventuellt vara så att du har flera inställningar som gör att innehållet på ditt konto inte är helt offentligt. Det gäller att leta, för det finns rätt många inställningar.


    Tack för ditt svar. <3 Har letat runt lite efter lite olika inställningar men jag vet ju inte om jag hittat rätt haha. Kanske kan vara så att det dröjer några dar annars...Har i alla fall fyllt i några inställningar på Youtube som heter typ sekretess, vet du något exempel på vad andra inställningar som man kan välja typ kan ?heta?..?
Svar på tråden Hjälp med Youtube..? Någon, (anonym eller ej anonym, mig kvittar det)..?