• Anzil
    Äldre 8 Jun 06:01
    1431 visningar
    1 svar
    1
    1431

    Hur avslutar man egentligen en vänskapsrelation när inte någon gjort egentliga fel?

    Jag har en person som jag bara vill sluta träffa. Jag tycker personen kan bli lite jobbig. Egentligen är människan snäll, jag tycker bara att personen är ''jobbig'' bara för den själva ''person kemin''. Fast personen bjuder in mig på hennes evenemang och andra saker. Så människan tycker ju egentligen om mig. Det handlar bara om att jag inte tycker detsamma om personen.

    Jag har väldigt svårt att avluta det här. Mycket beror på att personen inte gjort något fel.

    Vid speciella evenemang, som idag. Där personen har avslutat sitt gymnasium. Det är svårt att tacka nej till sådant, eftersom det är nog väldigt speciellt för många. 

    Jag känner mig så elak . .

  • Svar på tråden Hur avslutar man egentligen en vänskapsrelation när inte någon gjort egentliga fel?
  • Äldre 6 Aug 20:46
    #1

    Låt det rinna ut i sanden. Svara inte. Säg att de är upptagen osv. Alla dessa vita lögner.

Svar på tråden Hur avslutar man egentligen en vänskapsrelation när inte någon gjort egentliga fel?