• Äldre 8 Jun 23:31
    10378 visningar
    6 svar
    6
    10378

    Burn x5

    Hej!

    Jag tänkte påbörja min viktresa imorgon med hjälp av burn x5. Häng på om ni vill.

    Snälla ni som vill tjata över att dem inte funkar etc etc, håll det till er själva XD, jag kommer självklart att ändra på min kost och börja promenera minst 45min varje dag.

    Just idag står vågen på 81kg och jag hoppas jag kan gå ner mellan 16kg under 6 månader.

  • Svar på tråden Burn x5
  • Äldre 9 Jun 14:10
    #1

    På morgonen tog jag två coffein burn samt ett stort glass vatten.

    Sen efter en halv timma så åt jag en portion gröt med en msk Nutella och en skvätt mjölk.

    Nu till lunch så äter jag tre kycklingkorvar med äggröra och en halv hällakulla. Än så länge så mår jag jag jätte bra. Har hunnit få ner mer eller mindre en liter vatten.

    Till middag tänkte jag äta lite bulgur med kycklingfile och grönsaker.

  • Äldre 12 Jun 09:33
    #2

    Jag har tagit mina tabletter varje dag nu. Känner mig så himla pigg och energisk. Jag har även märkt att små ätandes har minskats avsevärt. Innan tabletterna kunde jag smaska och små äta hela tiden mellan de stora måltiderna, nu så håller jag mig till frukost, lunch, mellanmål (fika) och middag.

    Det enda som jag ogillar med tabletterna är att dem är så jäkla stora så jag måste skölja ner dem med mycket vatten, vilket i försig inte är så dåligt hehe.

    Jag tjuv vägde mig imorse och jag har redan tappat 1.6kg, jag vet att det är vatten vikt men någonting är det iallafall och jag är glad :)

  • Äldre 18 Jun 08:15
    #3

    Hej!

    Sist jag skrev något var nästan en vecka sen. Jag var bort bjuden på ett par födelsedagskalas och jag åt! Men jag kunde bara äta ytterst lite av det :)

    Vägde mig imorse soch jag har officiellt gått ner 2.1kg. Det är bara 13.9 kg kvar och det får ta sin tid!

    Från och med nu kommer jag bara skriva här en gång i veckan för att uppdatera min nya vikt.

  • Äldre 20 Jun 08:38
    #4

    Hur går det för dej? Går själv på burn×5 samt modifast sen i måndags. -2.5 kilo på vågen i morse. ????

  • Äldre 27 Jun 15:08
    #5

    Hej!

    Jag tog en paus sen sist jag skrev, jag var utomlands med min familj. Åt hur mycket jag ville och drack det jag ville. Självklart har jag gått upp i vikt men det känns som om det är mer vatten vikt. Tänkte på börja imorgon all over again!

    Hur går det för dig?

  • Äldre 12 Jul 09:01
    #6

    Hej!
    Nu har det gått 2 veckor sen jag uppdaterade min vikt här. Har officiellt gått ner 5kg. Jag har märkt att mitt sötsug för godis, choklad och sånt är nästan helt veck. Det enda jag typ vill ha är frukt haha. Har även lagt märke till att mina portioner har blivit mindre då jag inte klarar av att äta upp allt längre.
     

Svar på tråden Burn x5