• Anonym (Sur)

    "Låna" vibrator/dildo av någon annan? Ok att bli sur?

    Jag kanske är jäkligt barnslig nu men jag är jättebesviken på min inneboende väninna. Jag vet att det är 2018 och man skall vara så jäkla tolerant och öppen med allt men jag är sur.

    Hon lånade en dildo av mig utan att ens fråga. Jag hade sagt nej. Den användes i duschen, tvättades av osv. men jag känner mig ändå väldigt störd av detta. Inte för att jag är svartsjuk (på min dildo?) eller att hon som lånade den skulle vara ofräsch eller något men jag tycker helt enkelt inte man gör så.

    Min pojkvän tycker att jag överreagerar men han verkar gilla tanken på att hon gjort det, åtminstone uppfattade jag det så och detta gör mig ännu argare.

    Hon bor tillfälligt hos mig efter en separation och så lånar hon min dildo? Jag vet inte hur jag skall uttrycka detta men hennes agerande ihop med min pojkväns fula flin när jag berättade det får igång min svartsjuka. Nu kanske jag är väldigt barnslig och överreagerar. Men vad skall jag göra? Släppa hela saken och gå vidare? Är det jag som är barnslig?

  • Svar på tråden "Låna" vibrator/dildo av någon annan? Ok att bli sur?
  • Anonym (Nej)

    Klart du inte överreagerar. Så gör man bara inte..

  • Anonym (Anonym)

    Skitäckligt! Människan får fan köpa en ny!! Jag skulle vägra använda den och slänga den! Det har inte ens med hygien att göra, man delar inte dildo! Eller du kanske ska fråga om det är ok att du använder hennes tandborste, hårborste, lypsyl, trosor, handdukar, BH och annat intimt?? Fast en del fattar inte sånt och har inga gränser...

    Ok, inte helt rätt jämförelse men du skulle ju inte ligga med hennes kille heller, om hon nu har/skulle ha en.

    Dessutom ska hon väl bara vara tacksam att hon har nånstans att bo! Sån brist på respekt, det måste du bara ta upp med henne!

    Om hon inte fixar en exakt likadan ny dildo till dig och respekterar dina gränser framöver så släng ut henne med röven först!

  • Anonym (Hmm)

    Påminner mig om när min dåvarande pojkvän var otrogen, hemma i vår säng. Och han använde MIN dildo på kvinnan....

    Jag ville typ slänga dildon direkt när jag fick veta detta, men behöll den för att den var så bra. Men ända sedan dess kändes den "smutsig" på något sätt, och litet av dess lyster försvann...

    Nyligen gjorde jag mig ändå av med den till slut.

    Med pojkvännen tog det ändå slut flera ÅR före det!!!

  • Anonym (Nej)
    Anonym (Hmm) skrev 2018-06-10 13:43:41 följande:

    Påminner mig om när min dåvarande pojkvän var otrogen, hemma i vår säng. Och han använde MIN dildo på kvinnan....

    Jag ville typ slänga dildon direkt när jag fick veta detta, men behöll den för att den var så bra. Men ända sedan dess kändes den "smutsig" på något sätt, och litet av dess lyster försvann...

    Nyligen gjorde jag mig ändå av med den till slut.

    Med pojkvännen tog det ändå slut flera ÅR före det!!!


    Usch ????

    Hur fan kunde du? ????
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Nej) skrev 2018-06-10 13:55:09 följande:

    Usch ????

    Hur fan kunde du? ????


    Va??!

    Hur kunde jag vadå?
  • Nimzay

    Nu använder jag visserligen inte dildo eller vibrator, men om jag gjorde det skulle jag INTE vilja att någon annan lånade dessa - ännu mindre skulle jag uppskatta ifall någon ?lånade? dem utan att fråga. Så kan förstå att du inte blev direkt glad.

  • Anonym (Nej)
    Nimzay skrev 2018-06-10 14:16:20 följande:

    Nu använder jag visserligen inte dildo eller vibrator, men om jag gjorde det skulle jag INTE vilja att någon annan lånade dessa - ännu mindre skulle jag uppskatta ifall någon ?lånade? dem utan att fråga. Så kan förstå att du inte blev direkt glad.


    Nej det tillhör ju liksom ens privata sfär
  • Nimzay
    Anonym (Nej) skrev 2018-06-10 14:53:47 följande:
    Nej det tillhör ju liksom ens privata sfär
    Precis!
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Hmm) skrev 2018-06-10 14:08:08 följande:

    Va??!

    Hur kunde jag vadå?


    Besudla dig själv sådär med dildo som någon annan ridit på
Svar på tråden "Låna" vibrator/dildo av någon annan? Ok att bli sur?