• Anonym (peo)

    Kronprinsessans födelsedag 2018

    Jag har hört att kronprinsessan brukar dyka upp på slottet när hon fyller år, innan hon åker ner till Öland. Kunde inte hitta någonting som bekräftar detta, om detta kommer ske även i år. Men vi kommer vara i Stockholm kring den helgen hon fyller, en lördag, så tänkte passa på att kika förbi där då.

    Men kan ju vara bra att veta om det blir av eller inte så man inte åker dit och ställer sig i onödan...

  • Svar på tråden Kronprinsessans födelsedag 2018
  • Anonym (Anonym)

    Bäst är väl att ringa och förvarna att ni kommer förbi, sådant brukar uppskattas. Vickan har ju alltid ett stort firande men man vet ju inte, nu när de har familj och allt kanske det blir svårare med planeringen. Så hör av er innan, det är mitt råd.

  • Anonym (peo)
    Anonym (Anonym) skrev 2018-06-11 12:02:23 följande:

    Bäst är väl att ringa och förvarna att ni kommer förbi, sådant brukar uppskattas. Vickan har ju alltid ett stort firande men man vet ju inte, nu när de har familj och allt kanske det blir svårare med planeringen. Så hör av er innan, det är mitt råd.


    Höhö....
  • Anonym (hmm)

    Om hon tänker visa upp sig utanför slottet, så står det nog i kalendern på Kungahusets hemsida.

  • Anonym (A)
    Anonym (hmm) skrev 2018-06-11 13:13:45 följande:
    Om hon tänker visa upp sig utanför slottet, så står det nog i kalendern på Kungahusets hemsida.
    Det tror jag med
Svar på tråden Kronprinsessans födelsedag 2018