• Anonym (I dag anonym)

    Överraska min man på en sexdejt

    Jag behöver bjuda till på det intima planet

    Gifta x antal år och har haft ett hett sexliv. Nu x antal år senare är jag trött. Känner mig trött och lite tråkig.

    Har ordnat barnvakt och tänkt köpa lite leksaker jag vill överasska honom med efter en champagn eftermiddag i badet med jordgubbar och lite sånt. Ostron till middag

    Men vad för leksaker köper jag? Vi är barnfria hela eftermiddagen och natten. Lekte med tanken att köpa en vibrator jag har i mig som han får styra på restaurangen men inser att vi kommer äta hemma. Så spar den. Vet att han skulle dö av lycka om vi hade sex på en klubb och någon tittade på. Men är för blyg.

    Ge mig tips ! Hur ger jag honom det där lilla extra?

  • Svar på tråden Överraska min man på en sexdejt
  • Anonym (Anonym)

    Gillar ni verkligen ostron och har testat innan? Annars skulle jag avråda, det är långt ifrån alla som gillar det. Fundera på vad HAN vill ha, jordgubbar och champagne i badet låter mer som nåt en tjej skulle vilja ha.

    Ska ni gå ut på klubb alltså? För lite vanlig petting under bordet lär han ju gilla, inga trosor då förstås ;) Bara den grejen kan få honom riktigt het, alltså att du inte har underkläder. Men spara sexet tills ni är hemma, sex på toan kan ni ta en annan gång. Eller gå på bio och ge honom en avsugning, välj en skittråkig film ingen vill se och sitt längst bak. Många killar tänder på situationer där man kan bli påkommen eller att det är lite förbjudet.

    Jag vet inte om du behöver ha några leksaker direkt... Men ett vibroägg med fjärrkontroll funkar ju bra om ni ska någonstans, annars räcker en vanlig dildo bra. Sexiga underkläder annars så klart, gärna med hål i grenen osv.

  • Anonym (I dag anonym)
    Anonym (Anonym) skrev 2018-06-11 21:59:42 följande:

    Gillar ni verkligen ostron och har testat innan? Annars skulle jag avråda, det är långt ifrån alla som gillar det. Fundera på vad HAN vill ha, jordgubbar och champagne i badet låter mer som nåt en tjej skulle vilja ha.

    Ska ni gå ut på klubb alltså? För lite vanlig petting under bordet lär han ju gilla, inga trosor då förstås ;) Bara den grejen kan få honom riktigt het, alltså att du inte har underkläder. Men spara sexet tills ni är hemma, sex på toan kan ni ta en annan gång. Eller gå på bio och ge honom en avsugning, välj en skittråkig film ingen vill se och sitt längst bak. Många killar tänder på situationer där man kan bli påkommen eller att det är lite förbjudet.

    Jag vet inte om du behöver ha några leksaker direkt... Men ett vibroägg med fjärrkontroll funkar ju bra om ni ska någonstans, annars räcker en vanlig dildo bra. Sexiga underkläder annars så klart, gärna med hål i grenen osv.


    Japp vi gillar ostron.

    Den här kvällen behöver vi vara hemma och jag vet att han tänder på leksaker.
  • Någon annan

    Ett fjärrstyrt ägg eller liknande är säkert häftigare på offentliga ställen. Men hade personligen gillat att få fjärrkontrollen i handen hemma också. Kanske tar ett par sekunder innan man fattar vad den går till. Dieselvärmaren i nya bilen kanske? ;)

  • Anonym (Perseus)

    Kanske en leksak ni kan använda på varandra. Gärna med olika typer av vibrationer (alla gillar ju inte samma sak). Ett ägg är ju roligt, men de är svåra att hålla i när den ska användas på honom. En CalExotics Luxe, eller en annan typ av dildo?

  • Anonym (50 years of grey)

    ska du köpa leksaker så ska det vara sådana som ska användas på dej!
    handklovar, rejält speculum och uppblåsbar dildo hade jag blivit överlycklig för.

    .......................men det är ju bara vad jag tycker det

  • Snstr

    Måste ni vara hemma? Jag tycker idén med leksaken var bra, ännu hellre en buttplug om ni båda tilltalas av sådant!

    Annars, gör något som inte ingår i den vanliga repertoaren som är något extra.

  • Anonym (vuxen_man)

    Bjud med en väninna så ska du se att maken blir till sig av glädje! 

  • BalkanBoy85
    Anonym (vuxen_man) skrev 2018-06-14 15:45:22 följande:

    Bjud med en väninna så ska du se att maken blir till sig av glädje! 


    That?s right...en tjej till så blir det toppen
  • Anonym (I dag anonym)
    Anonym (vuxen_man) skrev 2018-06-14 15:45:22 följande:

    Bjud med en väninna så ska du se att maken blir till sig av glädje! 


    Ha ha nä inte min grej.
Svar på tråden Överraska min man på en sexdejt