• Lione81

    Kvinna, när är du som kåtast på dagen?

    Kvinnor/tjejer

    Vilken tid på dagen har ni eran pik då ni tänker på sex mest, brukar ni göra ngt åt problemet?

    När jag vaknar på morgonen så är min kuk 9/10ggr fylld med blod och redo. Vill ju ha äkta vara just då. Gärna en äldre kvinna runt 50år atg slicka och leka med.

    Det tänker jag alltid på när jag onnanerar. Atg ha sex med äldre kvinnor.

    Är du kvinna och vill prata skicka meddelande.

  • Svar på tråden Kvinna, när är du som kåtast på dagen?
  • Anonym (Kåt tjej)

    Jag är en tjej på 45 år, är mest sugen på kvällen när jag ligger ensam i min säng...

  • Anonym (Kinky_vi)

    Lite olika under olika tider på året. Under vintern är man kåtast på morgonen när man är lite utvilad. På sommaren gör solen mig kåt så efter en dag på stranden kan man vara grymt sugen. Innan det blev helt livsfarligt att sola solarium märkte jag att även ett värmen och ljuset i ett solarium gjorde mig extra sugen.

  • Lione81
    Anonym (Kåt tjej) skrev 2018-06-13 08:52:42 följande:

    Jag är en tjej på 45 år, är mest sugen på kvällen när jag ligger ensam i min säng...


    Åker någon kär leksak fram eller gör du på ngt annat sätt? Låter underbart.

    Jac är kåtast på morgonen ????
  • Lione81
    Anonym (Kåt tjej) skrev 2018-06-13 08:52:42 följande:

    Jag är en tjej på 45 år, är mest sugen på kvällen när jag ligger ensam i min säng...


    Åker någon kär leksak fram eller gör du på ngt annat sätt? Låter underbart.

    Jac är kåtast på morgonen ????
  • Lione81
    Anonym (Kinky_vi) skrev 2018-06-13 09:08:56 följande:

    Lite olika under olika tider på året. Under vintern är man kåtast på morgonen när man är lite utvilad. På sommaren gör solen mig kåt så efter en dag på stranden kan man vara grymt sugen. Innan det blev helt livsfarligt att sola solarium märkte jag att även ett värmen och ljuset i ett solarium gjorde mig extra sugen.


    Mig är det uteslutet på morgonen som man kåtast.

    Är man ute med någon kvinna, och börjar tänka på vart msn kan ha sex, då blir jag kåt direkt.

    Älskar det där förbjudna att bli påkommen.

    Sex i det fri är underbart. Gör inget om ngn skulle se.
  • Ricky52

    Vill svara Lione81. jag tycker som dig när man är kåt
    och om någon ser och om man blir på kommen.

    Så var det för mig när jag låg och solade vid en badstrand.
    jag var ensam till att börja med men så kom det fler kvinnor som och så
    ville sola. När jag såg att det var en hel del kvinnor som solade så drog jag av mig mina bad byxor liksom halva vägen och låg där halvnaken på stranden.

    En kvinna tittade på mig när jag låg halv naken och hon sa inget och sedan så var det några tjejer som låg inte så långt i från mig när jag hade dragit ner byxorna lite så lite av härligheten syntes. Det var innan jag drog ner byxorna halvägs.

    Sedan så kom en lite sur kvinna som var på väg i sjön för att bada och jag vände mig mot henne så hon skulle se mig halvnaken. För jag gillar när kvinnor ser mig naken. Men hon gillade inte det så hon sa till mig att jag skulle ta och dra upp byxorna så jag gjorde det. Men jag drog ner byxorna igen när hon gick i väg

    Och kvinnan som tittade på mig tittade på mig igen och jag vände mig mot henne. jag tror hon gillade det hon såg annars så hade nog hon och så sagt till mig.

    Jag kommer nog att göra det samma nästa sommar och så. Tycker det är spännande när kvinnor tittar på en.

  • Anonym (Gift kvinna)

    På förmiddan när min älskare är på väg hit.

  • Anonym (Anonym)

    Oftast på kvällen. Tyvärr somnar sambon då på soffan och vill inte när han väl vaknar. Försökt flera gånger men får kalla handen oftast så gett upp. Sällan vi vill samtidigt.

  • Lione81
    Anonym (Anonym) skrev 2019-08-31 23:02:49 följande:

    Oftast på kvällen. Tyvärr somnar sambon då på soffan och vill inte när han väl vaknar. Försökt flera gånger men får kalla handen oftast så gett upp. Sällan vi vill samtidigt.


    Vad tråkigt att det blir så för dig. När du är sugen på sex och vill bli fylld. Så finns inte din man där för dig. Hur löser du det, handen, leksak, fantasin?

    Vad gör man inte för sin sambo eller fru om hon ber en att ha kravlöst sex.
  • Anonym (Anonym)
    Lione81 skrev 2019-09-02 12:41:12 följande:

    Vad tråkigt att det blir så för dig. När du är sugen på sex och vill bli fylld. Så finns inte din man där för dig. Hur löser du det, handen, leksak, fantasin?

    Vad gör man inte för sin sambo eller fru om hon ber en att ha kravlöst sex.


    Tidigare har jag helt enkelt försökt lugna ner mig själv och försökt somna för jag har inte njutit så mycket när jag onanerat. Nu har jag ny leksak som jag använder nästan varje kväll när han somnat. Fungerar bra men jag vill ju helst ha riktigt vara så att säga.
  • Anonym (Desperat)
    Anonym (Anonym) skrev 2019-09-02 18:01:52 följande:

    Tidigare har jag helt enkelt försökt lugna ner mig själv och försökt somna för jag har inte njutit så mycket när jag onanerat. Nu har jag ny leksak som jag använder nästan varje kväll när han somnat. Fungerar bra men jag vill ju helst ha riktigt vara så att säga.


    Är i exakt samma sits och det är för jävligt! Vad har du för ny leksak?
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Desperat) skrev 2019-09-02 18:04:37 följande:

    Är i exakt samma sits och det är för jävligt! Vad har du för ny leksak?


    En rabbit tror jag det heter. Stimulerar både g- punkt och klitoris samtidigt. Aldrig fått såna orgasmer tidigare.
  • Anonym (Desperat)
    Anonym (Anonym) skrev 2019-09-02 19:20:53 följande:

    En rabbit tror jag det heter. Stimulerar både g- punkt och klitoris samtidigt. Aldrig fått såna orgasmer tidigare.


    Jag vill verkligen oxå ha en sådan men skulle inte kunna hålla den gömd för maken :-P vet din om att du har en?
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Desperat) skrev 2019-09-02 20:24:34 följande:

    Jag vill verkligen oxå ha en sådan men skulle inte kunna hålla den gömd för maken :-P vet din om att du har en?


    Oja det gör han. Han använder den på mig och blir så tänd av att se det. När han väl vill ha sex vill säga.
  • Lione81
    Anonym (Desperat) skrev 2019-09-02 20:24:34 följande:

    Jag vill verkligen oxå ha en sådan men skulle inte kunna hålla den gömd för maken :-P vet din om att du har en?


    Varför skulle du inte kunna ha den gömd för din make?

    Ha den gömd under madrassen när du är klar på kvällen, så slipper du att gå upp. På morgonen gömmer du den ordentligt.

    Har du uteblivet sex med den make också, har han ingen vidare lust att ge dig det du verkligen vill ha ett par gånger i veckan?
  • Anonym (fina frun)

    Strax efter lunch sätter kåtheten in. Om förmiddagen är jag upptagen och känner inte efter. Efter lunch längtar jag som mest efter maken(särskilt nu sedan yngsta barnet börjat skolan)som är på jobbet. Ibland händer det att han får ta sen lunch och komma hem och ta mig.

  • Anonym (Så)

    Sådär efter frukost/lunch tid eller om vi ligger kvar i sängen ett tag och myser efter vi har vaknat

Svar på tråden Kvinna, när är du som kåtast på dagen?