• Sprejhood

    Hjälp!!! Behöver hjälp med kvitton

    Hej alla fina!

    Jag har letat med ljus och lykta efter mina kvitton men hittar dom inte.

    Jag undrar om det är någon vänlig själ där ute som har ett eller två kvitton på Dr.Oetker Pizza Traditionale, kvittot ska vara från senast den 3/6.

    Vore jättesnällt om dessa kunde skickas till mig, räcker med ett foto på kvittot som skickas till mig digitalt.

    Tack på förhand :) :) :)

  • Svar på tråden Hjälp!!! Behöver hjälp med kvitton
  • Sprejhood

    Det är till en tävling som jag varit med i för Dr.Oetker, så inget mer avancerat än så. Man skulle ha kvitton me jag har som sagt slarvat bort mina.

  • Griseknoen35

    Okej, tyvärr så har jag inget. Brukar äta den pizzan ganska ofta (för ofta) men inte senaste tiden annars hade du kunnat fått ett par säkert.

  • Sprejhood

    Om det är någon som går igenom besväret att hitta kvitton kan jag tänka mig att swisha ett bidrag :)

  • Hanky Panky
    Sprejhood skrev 2018-06-12 12:36:36 följande:
    Hej alla fina!
    Jag har letat med ljus och lykta efter mina kvitton men hittar dom inte.

    Jag undrar om det är någon vänlig själ där ute som har ett eller två kvitton på Dr.Oetker Pizza Traditionale, kvittot ska vara från senast den 3/6.

    Vore jättesnällt om dessa kunde skickas till mig, räcker med ett foto på kvittot som skickas till mig digitalt.

    Tack på förhand :) :) :)
    Har ett kvitto men det var visst Ristorante och inte Tradizionale.
  • Sprejhood
    Hanky Panky skrev 2018-06-12 18:36:07 följande:

    Har ett kvitto men det var visst Ristorante och inte Tradizionale.


    Ah typiskt! Superschysst av dig att kolla! :)
  • Sprejhood
    Hanky Panky skrev 2018-06-12 18:36:07 följande:

    Har ett kvitto men det var visst Ristorante och inte

    [quote=78791498][quote-nick]Hanky Panky skrev 2018-06-12 18:36:07 följande:[/quote-nick]

    Har ett kvitto men det var visst Ristorante och inte Tradizionale.

    [/quote

    [quote=78791498][quote-nick]Hanky Panky skrev 2018-06-12 18:36:07 följande:[/quote-nick]

    Har ett kvitto men det var visst Ristorante och inte Tradizionale.


    Kan inte du skicka ett meddelande till mig? :)
  • Sprejhood

    Hade det inte varit så att kvittot behövde vara utfärdat senast den 3/6 så hade jag ju såklart löst det själv :). Ingen som har sparat?

Svar på tråden Hjälp!!! Behöver hjälp med kvitton