• Jeholm

    Överraskningsresa HJÄLP

    Hej!


    Min man fyller 30 nästa år, och jag har bokat en resa till oss 1 vecka till ett fantastiskt mysigt lägenhetshotell i Kreta med privat pool. Jag kommer inte ha något problem med att hålla detta hemligt. Men efter jag har bokat så kom jag och tänka på att fan, han kanske vill ha med någon mer? Eftersom han fyller 30. Kanske alla sina syskon med respektiva & kanske tillochmed föräldrar isåfall, eller några bra vänner? Vi brukar resa ensamma och det är inget problem. Men vad hade ni velat om det var ni som fyllde år? försöker tänka ur hans synvinkel och är övertygad om att han kommer bli glad oavsett. Vi har bra kontakt med hela hans familj så för min del spelar det ingen roll. Behöver verkligen hjälp med fördelar och nackdelar. Är rädd att någon kommer försäga sig. Har verkligen sparat ihjäl mig för att kunna göra detta för honom. Hoppas ni kan hjälpa mig även om jag förstår att det inte är så lätt

  • Svar på tråden Överraskningsresa HJÄLP
  • Anonym (Kvinna37)

    Njut av semestern bara ni två, han kan fira med de andra antingen före eller efter resan!

  • FruNyfiken
    Anonym (Kvinna37) skrev 2018-06-12 21:25:23 följande:

    Njut av semestern bara ni två, han kan fira med de andra antingen före eller efter resan!


    Håller med!
  • Anonym (Sandra)
    Anonym (Kvinna37) skrev 2018-06-12 21:25:23 följande:

    Njut av semestern bara ni två, han kan fira med de andra antingen före eller efter resan!


    Tänkte skriva samma sak.
Svar på tråden Överraskningsresa HJÄLP