• MathildaO

    INSTAGRAM-TRÅD!

    Hej alla fina människor!

    Är det någon mer här som hänger mycket på Instagram?

    När jag blev sjukskriven för utmattningssyndrom i Augusti förra året, så blev dagarna oändligt långa. Jag som annars brukar läsa mycket böcker kunde inte göra det längre på grund av att hjärnan inte orkade hänga med i långa texter. Och orken för mer avancerade aktiviteter fanns inte heller.

    För att fördriva tiden startade jag ett instagram-konto för att få ägna dagarna åt ett av mina största intressen - inredning. Jag har aldrig hängt speciellt mycket på Instagram tidigare och blev förvånad över hur mycket kärlek som fanns på detta sociala medie. Jag har även träffat flera nya vänner, många som dessutom befann sig i samma situation som mig och som därför hade förståelse för mitt mående på ett sätt som många närstående inte hade.

    Om ni också är intresserade utav inredning och styling, eller precis som mig lider av psykisk ohälsa och vill ha någon att prata med eller bara är en av oss som spenderar mycket tid på Instagram så heter jag: @Mina_detaljer om ni vill hitta mig.

    www.instagram.com/mina_detaljer/

    Välkomnar alla att skriva sitt användarnamn, vad för typ av konto man driver eller bara några ord om vem man är här i tråden så kan vi hitta varandra, följa varandra och framförallt stötta varandra! ?

Svar på tråden INSTAGRAM-TRÅD!