• Anonym (Kaffedraken)

    steraliserad av staten i smyg misstänker jag. finns det fler av oss där ute?

    Hej kära läsare

    Jag kan inte bevisa det jag skriver här! Men jag hoppas hitta fler som fått samma symptom. tyvärr litar jag inte mer på sjukhus och läkare så jag vågar inte gå dit för en titthåls oparation och att leta bevis för mina påståenden. 

    Jag är en fullt frisk kvinna på 38 år. Känner min kropp och har alltid haft bra mens och mycket mens. Men något har förändrats efter ett sjukhus besök.

    Allt började när jag fick min p stav i armen.  Sjuksköterskan frågade mig flera gånger om jag verkligen inte ville ha fler barn! "nej sa jag , aldrig mer"  Nu efteråt förstår jag varför hon ställde den frågan flera gånger. Men ni vet hur det är man kan ändra sig. Den rätten tog staten från mig känner jag.

    Tiden gick och och några månader efteråt kom en obeskrivlig skärande smärt i min högra äggstock . En smärta som jag aldrig upplevt innan. Åkte in till akuten men efter några timmar släppte det. Precis som någon skär av nervtrådar. Ca 6 månader och 6 dagar senare och 6 timmar senare (osäker på timmarna) så fick jag samma sak på vänster sida fast något mindre smärta. Efter det här har jag bara 3 dagars mäns med två dagar väldigt lite blod. Jag känner  också att jag inte har ägglossning längre precis som det inte finns några äggstockar kvar. 

    Jag tror de användt någon sorts nanoteknik på mig. Men kan inte bevisa någonting.

    Jag känner till agenda 2030 depoplation , allt om nwo och den globala mafians mål om en världsregering. De vill depopulera världen så det blir lättare att styra oss skuldslavar i en världsregering. Trodde aldrig att jag skulle drabbas själv.
    Jag vet att vissa av er kommer skrika konsperation . Tyvärr är det här sant.

    Akta er för gardasil , min väninna har en granne vars dotter blivit steril av gardasil. Min muslimska vän från somalia berätta om poliovacciering som gjort många sterila i Afrika. 



    Så här får staten inte göra !!vakna folk!  Annars finns vi snart inte mer ;(

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-06-14 03:34


  • Svar på tråden steraliserad av staten i smyg misstänker jag. finns det fler av oss där ute?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Varför skulle det finnas ett intresse ifrån deras sida att göra dig steril med nanoteknik?!
    Lägga ner en massa pengar på att göra en 38 åring steril som inte vill ha fler barn?
    Har du tänkt i de banorna.?

  • Anonym (Kaffedraken)

    Vad tråkigt, TS. Har du någon i din närhet som du kan prata med om detta? Föräldrar eller en partner kanske?

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jo staten har steriliserat mig med tror jag. Jag satte in en hormonspiral för ett par år sedan och sen dess har jag inte fått mens en enda gång. Jag hade alltid mens innan och dessutom lätt för att bli gravid. Första tiden efter insättandet hade jag smärtor i livmodern och jag har inte råkat bli gravid en enda gång som jag blivit med andra p-medel... skönt att det finns en till som blivit smysteriliserad. Det här snacket om biverkningar är bara ett sätt för staten att lura människor att de inte är steriliserade.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Prata med någon i din närhet om de här tankarna ts. Någon du litar på. Det kan vara så att du spunnit loss lite från hur man brukar tänka. Har du bipolär sjukdom eller psykossjukdom i släkten?

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anna74a skrev 2018-06-14 07:00:05 följande:

    Varför skulle det finnas ett intresse ifrån deras sida att göra dig steril med nanoteknik?!

    Lägga ner en massa pengar på att göra en 38 åring steril som inte vill ha fler barn?

    Har du tänkt i de banorna.?


    för att det ska bli färre barn ! samt det följer agenda 2030. Du tror att de lägger ner massa pengar???!!! då förstår du inte hur våran ekonomi fungerar. fiat banksystem.

    Sjukhuset har länge haft rykten om att massor av besparingar krävs. Nu har jag inte läst något på flera månader. jag undrar var de kraven tog vägen
  • Anonym (Kaffedraken)
    Fennyxx skrev 2018-06-14 11:26:02 följande:

    Prata med någon i din närhet om de här tankarna ts. Någon du litar på. Det kan vara så att du spunnit loss lite från hur man brukar tänka. Har du bipolär sjukdom eller psykossjukdom i släkten?


    nej om du själv läser på om nwo agenda 21 och 2030. citat håkan juholt! trevligt med en ärlig politiker samnytt.se/hakan-juholt-sverige-pa-vag-att-avveckla-demokratin/
  • Anonym (Kaffedraken)

    Hur skulle det ha gått till? Krävs väl en operation isåfall? Vad jag vet så kan man inte bli steril av något läkemedel eller hormon förutom cellgifter och möjligtvis anabola för kvinnor..

Svar på tråden steraliserad av staten i smyg misstänker jag. finns det fler av oss där ute?