• Anonym (Försikig)

    Härligt, men....

    Moralen kan vi skippa, jag är singel.

    Bruden däremot behöver jag lite info om, hon är perser, invandrad och tydligen bortgift i yngre år, nu är det så jag skulle behöva veta ungefär hur dem ser på detta med otrohet, finns ju en viss kulturell skillnad i saker... tror jag.

    Karln hennes är väl som de flesta vars fruar börjar titta efter grönare gräs så inget nämnvärt där som jag förstår,nu har vi inte gjort mycket mer än varit hemliga och lite kel, hon vill verkligen mer, men jag pejlar läget liksom.

    Brukar unvika gifta, men hon liksom träffar alla strängar

  • Svar på tråden Härligt, men....
  • Anonym (Ingen persier)
    Anonym (Försikig) skrev 2018-06-14 20:06:27 följande:

    Moralen kan vi skippa, jag är singel.

    Bruden däremot behöver jag lite info om, hon är perser, invandrad och tydligen bortgift i yngre år, nu är det så jag skulle behöva veta ungefär hur dem ser på detta med otrohet, finns ju en viss kulturell skillnad i saker... tror jag.

    Karln hennes är väl som de flesta vars fruar börjar titta efter grönare gräs så inget nämnvärt där som jag förstår,nu har vi inte gjort mycket mer än varit hemliga och lite kel, hon vill verkligen mer, men jag pejlar läget liksom.

    Brukar unvika gifta, men hon liksom träffar alla strängar


    Hon måste vara kurd eller afghan. Iranier gifter inte bort sina döttrar. Är hon bortgift finns en hederskultur och då skulle i alla fall inte jag satsa.
  • Anonym (R)

    Är det hederskultur kan du bli hennes död. Vill du leva med det så kör hårt!

  • Anonym (Försikig)
    Anonym (Ingen persier) skrev 2018-06-14 20:21:11 följande:

    Hon måste vara kurd eller afghan. Iranier gifter inte bort sina döttrar. Är hon bortgift finns en hederskultur och då skulle i alla fall inte jag satsa.


    Anonym (R) skrev 2018-06-14 20:26:54 följande:

    Är det hederskultur kan du bli hennes död. Vill du leva med det så kör hårt!


    Är det hållet jag också resonerar, tänker även att hon tycks vara besluten om att ta sig innanför byxorna, så har en känsla hon planerar nånting.

    Därför nyfiken om nån kan gissa eller vet nåt..
  • Anonym (R)
    Anonym (Försikig) skrev 2018-06-14 21:00:11 följande:

    Är det hållet jag också resonerar, tänker även att hon tycks vara besluten om att ta sig innanför byxorna, så har en känsla hon planerar nånting.

    Därför nyfiken om nån kan gissa eller vet nåt..


    Ptja, fortsätt träffa henne så lär du märka vad hon planerar. När maken får reda på det (för det får dom alltid, när dom misstänker otrogna fruar brukar förföljelse vara första steget) så ligger både du o hon i riskzonen. Men är du så kåt så låt inte det hindra dig!
  • Anonym (Försikig)

    Nä?ru, som nicket säger, försiktig, för mig räcker umgås och se just nu.

  • Anonym (m)

    Vill du upptäcka mitt under en bilfärd att bromsarna är trasiga eller att däcket lossnar så kör på!

  • Turms

    Löjligt resonemang. Det är inte mer riskabelt än vilken annan otrohet som helst. 
    Sköter man det snyggt och inte tar onödiga risker så är det lugnt. 
    Värst är abstinensen - för dig TS - att inte kunna skriva, ringa, träffas när du vill utan det måste ske på hennes villkor. 
    Du kan alltså inte skicka spontana meddelanden eller så eftersom du inte vet om hon har telefonen skyddad. 
    Utöver det är det riktigt jäkla jobbigt att veta att hon går till sängs med den där gubben varje kväll. 

    Men för all del. Prata med henne. Lägg upp en plan och gör inte hennes liv mer komplicerat utan försök i bästa mån att bistå henne. 
    Det hon behöver är ett alibi. Någonstans hon kan säga att hon är eller har varit när hon träffar dig. Till exempel gymmet - det förklarar att hon är röd om kinderna och svettig när hon kommer hem - eller en god vän som kan gå i god för henne. 

  • Anonym (Irani)

    LOL, är det din våta dröm ts? Träffa en stackars iranier som blivit bortgift som som du ska rädda och visa henne äkta kärlek?

    Ett, iranier blir inte bortgifta, två, en som kallar sig persier blir ännu mindre bortgifta, tre, iranier är den grupp kvinnor som när de sätter sin fot i Sverige kan hela lagtexten i huvudet och vet exakt sina rättigheter och drar sig inte för att utnyttja dom.

    Bra försök iallafall, men du skulle valt en annan nationalitet.

  • Anonym (Försikig)

    Hmm, kan ha gjort fel som sa perser, hon är från iran, och när jag översatt ord hon tyckt var kul att säga så säger google persiska, tänkte inte längre än så.

  • Linux1003
    Anonym (Försikig) skrev 2018-06-15 10:34:16 följande:

    Hmm, kan ha gjort fel som sa perser, hon är från iran, och när jag översatt ord hon tyckt var kul att säga så säger google persiska, tänkte inte längre än så.


    Om jag förstår dig rätt så umgås ni rätt neutralt utifrån din försiktighetsprincip. Vad är er gemensamma nämnare som föranleder att ni ses? Känner hennes man till dig?
Svar på tråden Härligt, men....