• Anonym (R)
    Äldre 15 Jun 12:56
    3613 visningar
    29 svar
    29
    3613

    Vilka idioter är det som filmar vid olyckor?

    Så har det hänt igen! En olycka sker och folk filmar med sina mobiler. Så sannslös brist på respekt!

    Kan ingen filma de som filmar vid olyckshändelser och lägga ut så vi får veta vilka dessa as är?

    www.expressen.se/kvallsposten/person-allvarligt-skadad-pakord-av-lastmaskin/

  • Svar på tråden Vilka idioter är det som filmar vid olyckor?
  • Anonym (sjukt­ligt)
    Äldre 15 Jun 12:58
    #1
    +1

    Det är så osannolikt sjukt. Kan inte beskriva med ord hur rasande jag blir.
    Bottenskrap till människor. 

  • Anonym (Micke­)
    Äldre 15 Jun 13:01
    #2
    +1

    Jag har själv 2 gånger sista åren bevittnat detta fenomen och jag vet vilka som
    filmar men kan inte skriva det på ett forum då jag kommer klassas som rasist
    så jag avstår från att svara på frågan

  • Äldre 15 Jun 13:21
    #3
    Anonym (Micke) skrev 2018-06-15 13:01:41 följande:

    Jag har själv 2 gånger sista åren bevittnat detta fenomen och jag vet vilka som
    filmar men kan inte skriva det på ett forum då jag kommer klassas som rasist
    så jag avstår från att svara på frågan


    Vilket listigt sätt att svara på frågan ;) Man blir ju inte "rasist" för att man skriver t.ex. att fjortisar är de som filmar...

    Men håller med om ilskan man känner gentemot de som filmar/fotar/tar selfies/ OCH HINDRAR POLIS OCH SJUKVÅRDARE !

    Skrikandes
  • Äldre 15 Jun 13:24
    #4

    Tror inte ett dugg på att det har med etnicitet eller hudfärg att göra. Snarare dålig uppfostran i kombination med brist på empati, vett och sunt förnuft.


    Jag skulle vara mer optimistisk om jag trodde att det hjälpte
  • Anonym (HK)
    Äldre 15 Jun 13:24
    #5
    Anonym (Micke) skrev 2018-06-15 13:01:41 följande:

    Jag har själv 2 gånger sista åren bevittnat detta fenomen och jag vet vilka som

    filmar men kan inte skriva det på ett forum då jag kommer klassas som rasist

    så jag avstår från att svara på frågan


    Vid en av drunkningsolyckorna i maj var det blonda personer som filmade så dina misstankar stämmer inte helt. Sedan tror jag ts vill veta vilka individer det är, inte vilken ?grupp? de ev tillhör. Men du ville väl passa på och få in politik ot.
  • Anonym (Sjuka­)
    Äldre 15 Jun 13:25
    #6

    Människor är sjuka i huvudet. Som dom/den som tog bild på Ebba Åkerlunds krossade kropp efter terrordådet. Så jävla sjukt.

    När jag bröt foten som 19åring så var det också en massa idioter som stod och glodde eller filmade när jag låg där med foten vriden så den pekade neråt istället för uppåt.

  • Anonym (sjukt­ligt)
    Äldre 15 Jun 13:26
    #7
    Vixen90 skrev 2018-06-15 13:24:04 följande:

    Tror inte ett dugg på att det har med etnicitet eller hudfärg att göra. Snarare dålig uppfostran i kombination med brist på empati, vett och sunt förnuft.


    Kan bara hålla med. 
  • Äldre 15 Jun 13:27
    #8
    Vixen90 skrev 2018-06-15 13:24:04 följande:

    Tror inte ett dugg på att det har med etnicitet eller hudfärg att göra. Snarare dålig uppfostran i kombination med brist på empati, vett och sunt förnuft.


  • Anonym (HK)
    Äldre 15 Jun 13:28
    #9
    Anonym (Sjuka) skrev 2018-06-15 13:25:48 följande:

    Människor är sjuka i huvudet. Som dom/den som tog bild på Ebba Åkerlunds krossade kropp efter terrordådet. Så jävla sjukt.

    När jag bröt foten som 19åring så var det också en massa idioter som stod och glodde eller filmade när jag låg där med foten vriden så den pekade neråt istället för uppåt.


    Är benägen att hålla med ts att de som gör sånt borde hängas ut. Det är av allmänintresse att få veta vilka det är!
  • Anonym (sjukt­ligt)
    Äldre 15 Jun 13:28
    #10
    Anonym (Micke) skrev 2018-06-15 13:01:41 följande:

    Jag har själv 2 gånger sista åren bevittnat detta fenomen och jag vet vilka som
    filmar men kan inte skriva det på ett forum då jag kommer klassas som rasist
    så jag avstår från att svara på frågan


    Jaha, och jag antar att du använde ditt etniskt svenska civilkurage och sa ifrån på skarpen? 
Svar på tråden Vilka idioter är det som filmar vid olyckor?