• Anonym (A)
    Äldre 15 Jun 20:13
    818 visningar
    10 svar
    -1
    10
    818

    Kan man dölja trådar ur vissa kategorier?

    Finns det något sätt att dölja trådar ur vissa kategorier här, eller i alla fall specifika trådar, som jag inte vill se?

  • Svar på tråden Kan man dölja trådar ur vissa kategorier?
  • Anonym (Eward­)
    Äldre 15 Jun 20:17
    #1

    Är det inte bara lättare att ignorera dem och inte gå in på dem? Annars får man väl välja en specifik kategori till vänster.

  • Anonym (A) Trådstartaren
    Äldre 15 Jun 20:19
    #2
    Anonym (Eward) skrev 2018-06-15 20:17:52 följande:

    Är det inte bara lättare att ignorera dem och inte gå in på dem? Annars får man väl välja en specifik kategori till vänster.


    Nej för jag vill inte se rubrikerna heller.
  • Anonym (Vicki­)
    Äldre 15 Jun 20:23
    #3
    +1

    Jag hade verkligen önskat slippa alla snusktrådar och alla rasisttrådar från Trollfabrikerna...

  • Anonym (Eward­)
    Äldre 15 Jun 20:29
    #4
    Anonym (A) skrev 2018-06-15 20:19:50 följande:
    Nej för jag vill inte se rubrikerna heller.
    Men kan du inte ignorera dem? Vad händer om du råkar läsa lite text utan att gå in vidare på det. Jag har en del trådar som jag upplever som äckliga, men jag läser rubriken och scrollar vidare.
  • Anonym (Vicki­)
    Äldre 15 Jun 20:32
    #5

    Det känns trist att behöva sålla bland mängder av perversa rubriker för att hitta det man vill läsa. Även när det är en massa spam-trådar som man får vada fram genom ibland.

  • Glitra
    Äldre 15 Jun 20:34
    #6
    Anonym (Vicki) skrev 2018-06-15 20:23:13 följande:

    Jag hade verkligen önskat slippa alla snusktrådar och alla rasisttrådar från Trollfabrikerna...


    Jag med.
  • Anonym (A) Trådstartaren
    Äldre 15 Jun 20:37
    #7
    Anonym (Eward) skrev 2018-06-15 20:29:03 följande:

    Men kan du inte ignorera dem? Vad händer om du råkar läsa lite text utan att gå in vidare på det. Jag har en del trådar som jag upplever som äckliga, men jag läser rubriken och scrollar vidare.


    Jag har PTSD på grund av ett par saker som hänt och mår skitdåligt i allmänhet och att då plötsligt behöva se trådar (som ibland ligger kvar på första sidorna dag efter dag) som rör saker som triggar mig skapar en enorm ångest. Därför undrar jag om det finns ett sätt att dölja trådar och/eller kategorier. Förstår inte varför du behöver ifrågasätta varför jag ställer frågan. Svara på det jag frågar och sen är det bra liksom.
  • Glitra
    Äldre 15 Jun 20:42
    #8

    Det bordes fixa alternativ att dölja sånt innehåll.

  • Äldre 15 Jun 21:20
    #9

    Man kan inte dölja trådar eller kategorier.

  • gbgumm­an
    Äldre 16 Jun 09:17
    #10

    Önskar jag med. Troll blir man inte av med men sextrådsrna börjar liksom ta över om man går in på hetaste eller senaste inlägg m.m

Svar på tråden Kan man dölja trådar ur vissa kategorier?