• Anonym (Fröken observant)

    Kännedom om otrohet

    Har fått reda på att två på varsitt håll gifta kollegor har en affär. Till saken hör att båda är nedlåtande mot mig. Vill egentligen låta dem veta att jag vet för att "hämnas" men tänker inte göra det. Hur förhåller man sig till sånt här? Jag tål inte otrohet och att man sårar sin livspartner så djupt.

  • Svar på tråden Kännedom om otrohet
  • Tecum

    Den gyllene regeln är att man inte ska lägga sig i andras relationer! Och i synnerhet inte om du redan har ett spänt förhållande till dem, de kan vända det mot dig.

  • taquine
    Anonym (Fröken observant) skrev 2018-06-15 22:13:51 följande:

    Har fått reda på att två på varsitt håll gifta kollegor har en affär. Till saken hör att båda är nedlåtande mot mig. Vill egentligen låta dem veta att jag vet för att "hämnas" men tänker inte göra det. Hur förhåller man sig till sånt här? Jag tål inte otrohet och att man sårar sin livspartner så djupt.


    På vilket sätt är de nedlåtande mot dig?
    Ja hur förhåller man sig till dessa trash och billiga typer, försök undvika dem så mycket du kan , förhoppningsvis kommer väl sanningen fram förr eller senare till deras partners så de kan välja någon med ett uns av stil och klass i varje fall.
    Goodness me
  • Anonym (Fröken observant)
    Tecum skrev 2018-06-15 22:16:45 följande:

    Den gyllene regeln är att man inte ska lägga sig i andras relationer! Och i synnerhet inte om du redan har ett spänt förhållande till dem, de kan vända det mot dig.


    Sant. Ska inte lägga mig i men tål inte att se hur de smusslar och håller på. Vill nästan byta jobb pga dem.
  • Anonym (Fröken observant)
    taquine skrev 2018-06-15 22:30:59 följande:

    På vilket sätt är de nedlåtande mot dig?

    Ja hur förhåller man sig till dessa trash och billiga typer, försök undvika dem så mycket du kan , förhoppningsvis kommer väl sanningen fram förr eller senare till deras partners så de kan välja någon med ett uns av stil och klass i varje fall.


    De pratar ner till mig. Hon är en sån som inte tål att det går bra för andra kvinnor och försöker sänka mig. "Lilla vännen" och pratar med lite "stackars dig"-ton. Hon verkar vara orolig att han ska doppa den i mig också...Han är ju redan otrogen så hon fattar väl att han kan doppa i ännu fler. Hon fick skrämselhicka en gång när hon såg oss stå och prata.
Svar på tråden Kännedom om otrohet