• Anonym (SCB)

    Fråga - ge eller få orgasm

    Okej, handen på hjärtat.

    Förutsättningar:

    Av 10 sextillfällen där bara du ELLER din partner får en orgasm. (Dvs endast en orgasm per sextillfälle).

    Väljer du att få 1 orgasm av din partner och ge 9 orgasmer till din partner eller tvärtom?

    Är du en givare eller tagare?

    Och nej, det finns inga kompromisser eller mellanting att välja på.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fråga - ge eller få orgasm
  • Anonym (givare)

    Kvinna. Ger mycket hellre orgasm än får och slipper kravet. Dessutom är jag mycket bättre på detta än alla mina partners varit!

  • Anonym (Bob)

    Min fru säger att det inte är så viktigt för henne att få orgasm varje gång, och hennes orgasmer är "små". Själv har jag försökt avstå, men det är så svårt att sluta...

    Så om jag tvingas välja så säger jag 9 till mig, 1 till henne. I verkligheten kan det kanske bli 9 till mig, 7 eller 8 även till henne.

  • Anonym (Lol)

    Eftersom män behöver längre paus mellan orgasmerna så blir det naturligt så att jag kommer flera gånger. En lyckat sexkväll så kanske jag kommer 5-7 gånger och mannen ca 3-4. Och då är han ung. Mitt ex som var äldre klarade inte mer en en omgång / sextillfälle och jag kom oftast minst två gånger.

    Jaså jag missade premissen?!? En gång per tillfälle? Dåligt sex.

  • Spaceman

    Det är väl meningen att msn ska ge partnern orgasm? Då "vinner" man ju... Älskar verkligen att ge en kvinna orgasm. Egna orgasmer har jag ju fått tusentals så det är ju inga nyheter direkt.

  • Anonym (Söt)

    Finns inget jag älskar mer än att se min partner få orgasm så väljer att ge (fast i verkligheten kommer jag nog oftare än han...)

  • Kråkungen

    Är ju en ganska omöjlig fråga att svara på när den är formulerad så som den är. Situationen skulle liksom aldrig uppstå (eller, hittills har den iaf aldrig uppstått, så sannolikheten att den plötsligt skulle göra det är ju mikroskopisk). För mig är det viktigt att den jag är med får orgasm så ja, jag är väl en givare då - men själv har jag väldigt lätt för att komma, så det ena utesluter inte det andra, även om det i princip nog är viktigare för mig att den jag är med kommer än att jag gör det. Men jag hade ju i så fall fått anstränga mig väldigt för att inte själv komma, och då tror jag inte att jag hade gjort det lika skönt för honom heller.

  • Contador

    Vi jar helt slutar ha sex. Hon tjatar om att jag ska försöka njuta och ha det skönt men den där gubben går jag inte på. Vi samtalar varje torsdag mellan kl 22 och 01 hur vi ska kunna fokusera på min frus njutning och hur vi npn gång i framtiden ska kunna ge henne en orgasm. Då jag är orolig för att hon inte kan njuta som jag har jag låst undan alla bondageleksaker på obestämd tid. Troligen för all framtid.

    Har köpt handböcker i förspel som jag tvingar frukan högläsa lite ur varje kväll. Hon ska banne mig njuta. Jag kräver numera inget oralt och har smutat med penetration..Jag klär mig i kökskläder och slickar henne. Ofta i flera timmar. Ibland somnar hon. Hon ska fanimej njuta. Jag bryr mig om henne. Varje indikation på att hon inte njuter kommer påverka vårt sexliv negativt. Jag har även satt upp en digital njutningsmätare kopplat till hennes klitoris upp till en stor analog visare på väggen. Hon ska fanimej njuta.

  • Contador

    skoja bara......bryr mig bara om mig själv. Värsta egot...så jäkla skönt!!

  • Fritz08

    Det är olika beroende på vilken kvinna jag har träffat.

    Några tyckte inte om att jag ville ge dem flera orgasmer med tungan/fingrar och andra ville gärna få en eller flera orgasmer efter knullandet. En tjej fick fontänorgasmer så där fick jag verkligen njuta av hennes sköna stund.

    Det var härliga tider

Svar på tråden Fråga - ge eller få orgasm