• Anzil

    Har ni lyckats få nummer/dejt/byggt ett bekantskap med butiksbiträde eller liknade?

    Hej!

    Jag tycker att man ibland får höra och läsa om trådar där det står man man blivit smått intresserad av butiksbiträde eller är nervös o man misstar sig för att butiksbiträden le lite extra åt en m.m.

    Jag tror att vi alla känner till rädslan och nervositeten.

    De som jobbar i butik, skall man ju komma ihåg att de också är människor. Visst kan de nog bli intresserade av en tillbaks. Tycka att en kund är snygg, het, bli intresserad och ja, till och med förälskad. Känner man av kemin och tror att det stämmer, varför inte försöka liksom?

    Ni får gärna tala om eran kön och berätta eran historia. Funkande med dejten och bekantskapen?

    Jag tycker det är mysigt med sådana här kärlekshistorier. Låter så trevligt och fint :)

    Man skall nog inte backa undan utan försöka, tycker jag!

    Jag kan själv tänka mig i att jobba i butik och så är det någon kund som tycker extra om en. Måste ju vara jättekul! Så varför denna nervositet?

    Snacka går ju, skall jag säga rakt ut. Jag själv har den erfarenheten av den enorma förälskelsen och nervositeten!

    Berätta gärna eran historia! :)

    Varma hälsningar!

Svar på tråden Har ni lyckats få nummer/dejt/byggt ett bekantskap med butiksbiträde eller liknade?