• Anonym (Bläääh)

    J-vla fotbollsVM

    Jaha, då var det igång då. Det där som tydligen ?bara händer var fjärde år?. (Precis som sommar-OS och vinter-OS och skid-VM osv osv osv).

    Så nu skall han alltså sitta och pilla sig i naveln och skrika sig hes och skrämma grannarna i hyreshuset tre matcher om dagen. För han har tagit semester. Det har inte jag, för på lasarettet där jag jobbar har vi semesterperioder.

    Det här innebär att våra tre barn kommer att sitta inne hela dagarna närmsta veckan. Kul sommarlov liksom. Egoistiska killar. Årets pappa

  • Svar på tråden J-vla fotbollsVM
  • Videung7634

    Haha jaaa!!! Jag som trodde det var illa här...men det värsta är ju att det alltid är nåt...Slutspel shl, svenska cupen, NHL slutspel, hockey VM, jvm hockey osv osv. Och allt är superviktigt.

  • Almina

    Matcherna börjar ju inte förrän kl 14. Så lite kul ska han väl kunna hitta på med barnen innan dess.

    Hoppas ni får lite semester tillsammans sen också!

  • Anonym (Lisa)

    Jag förmodar att det är ett nytt intresse, eftersom du faktiskt skaffat 3 st barn med honom...

  • Anonym (Eh)
    Anonym (Lisa) skrev 2018-06-17 19:22:56 följande:

    Jag förmodar att det är ett nytt intresse, eftersom du faktiskt skaffat 3 st barn med honom...


    Man väljer väl inte man efter om han väljer fotbolls VM vart fjärde år.
  • Anonym (Sportmamma)

    Att han är kass har ju knappast med fotbollen att göra? Vi har också ett stort intresse för matcherna, men däremellan så sköts hem, barn och hundar på samma sätt som alltid annars.

    Här är det han som är mest intresserad av VM-fotbollen, jag är däremot den som följer såväl vinter-som sommar-OS.

  • Tecum
    Anonym (Eh) skrev 2018-06-17 19:35:23 följande:
    Man väljer väl inte man efter om han väljer fotbolls VM vart fjärde år.
    Varför gnäller du då, det är bara VM några veckor och då du inte har semester inkräktar det inte på er samvaro. under den. Aktivera ungarna hinner han göra på förmiddagarna, dessutom är det bra att barn får sysselsätta sig själva och inte alltid kräver att vuxna ska vara till hands.
  • Anonym (Bläääh)
    Tecum skrev 2018-06-17 19:43:47 följande:

    Varför gnäller du då, det är bara VM några veckor och då du inte har semester inkräktar det inte på er samvaro. under den. Aktivera ungarna hinner han göra på förmiddagarna, dessutom är det bra att barn får sysselsätta sig själva och inte alltid kräver att vuxna ska vara till hands.


    Det var inte jag (ts) som skrev det du citerade. Så du skäller på fel person.
  • Anonym (Bläääh)
    Anonym (Sportmamma) skrev 2018-06-17 19:38:42 följande:

    Att han är kass har ju knappast med fotbollen att göra? Vi har också ett stort intresse för matcherna, men däremellan så sköts hem, barn och hundar på samma sätt som alltid annars.

    Här är det han som är mest intresserad av VM-fotbollen, jag är däremot den som följer såväl vinter-som sommar-OS.


    Grattis! Min är nog helt enkelt genomkass i grunden.
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Eh) skrev 2018-06-17 19:35:23 följande:
    Man väljer väl inte man efter om han väljer fotbolls VM vart fjärde år.
    Fast nu var det tydligen lite oftare:

    Det där som tydligen ?bara händer var fjärde år?. (Precis som sommar-OS och vinter-OS och skid-VM osv osv osv).

  • Tecum
    Anonym (Bläääh) skrev 2018-06-17 19:45:47 följande:
    Det var inte jag (ts) som skrev det du citerade. Så du skäller på fel person.
    Oj, fel av mig, ursäkta!

    Men faktum kvarstår, han har tid över både för dig och barnen - om ni vill...
Svar på tråden J-vla fotbollsVM