• Anonym (Ålder­skris?­)
    Äldre 17 Jun 20:17
    2329 visningar
    2 svar
    2
    2329

    Lösögonfransar, ett par frågor

    Vi e ju många som skaffat oss dessa. Ser ju bra ut o underlättar morgonens fixas. Funderade flera år på att gå o fixa till fransarna med förlängning o nu e de gjort. Undrar bara...märker ni att en el ett par lossar varje dag? Hur ofta går ni på service sas? Tycker att redan efter tio dgra ser man skillnad, att många lossat. Är inte det för stort bortfall? Trodde det skulle räcka med att fixa till dom en gång i månaden men så är det ju inte. Lägger ni maceup? Det har jag inte gjort. Tvättar mig försiktigt o gnuggar inte mig i ögonen. Låter det normalt?

  • Svar på tråden Lösögonfransar, ett par frågor
  • Äldre 17 Jun 23:37
    #1
    Anonym (Ålderskris?) skrev 2018-06-17 20:17:45 följande:

    Vi e ju många som skaffat oss dessa. Ser ju bra ut o underlättar morgonens fixas. Funderade flera år på att gå o fixa till fransarna med förlängning o nu e de gjort. Undrar bara...märker ni att en el ett par lossar varje dag?

    Ja

    Hur ofta går ni på service sas?

    Var 4:e/5:e vecka

    Tycker att redan efter tio dgra ser man skillnad, att många lossat. Är inte det för stort bortfall?

    Bortfallet varierar från gång till gång. Beror helt på hur sina vanliga fransar trillar av naturligt. Men om du svettas/ gråter/ blir blöt ofta på ögonen försvinner mer. Så rengör fransarna med speciellt fransrwngöring varje dag så garanterar jag att det både känns bättre och håller sig bättre.

    Trodde det skulle räcka med att fixa till dom en gång i månaden men så är det ju inte. Lägger ni maceup?

    Olika. Oftast inte

    Det har jag inte gjort. Tvättar mig försiktigt o gnuggar inte mig i ögonen. Låter det normalt?


    Japp
  • Anonym (Norma­lt)
    Äldre 18 Jun 00:17
    #2

    Jag får fylla på var 3e vecka. Låter som du har ett normalt bortfall.

Svar på tråden Lösögonfransar, ett par frågor