• mandelskrutten

    Analsex - en modegrej?

    Är över 35 år och under mitt sexliv, varit lagom aktiv har jag aldrig råkat utför en enda kille genom årens lopp som ens föreslagit analsex.

    Istället traditionell mjuksex i slidan och kyssar. Av bakifrån som max.

    Ser ett mönster nu att dagens män/killar vill ha mer grov sex som just analsex och undrar om dem inspirerats av porrfilmer.

    Inte alls bra att mjuksex ett försvinner.

  • Svar på tråden Analsex - en modegrej?
  • Gaskarl
    mandelskrutten skrev 2018-06-17 20:30:26 följande:

    Är över 35 år och under mitt sexliv, varit lagom aktiv har jag aldrig råkat utför en enda kille genom årens lopp som ens föreslagit analsex.

    Istället traditionell mjuksex i slidan och kyssar. Av bakifrån som max.

    Ser ett mönster nu att dagens män/killar vill ha mer grov sex som just analsex och undrar om dem inspirerats av porrfilmer.

    Inte alls bra att mjuksex ett försvinner.


    Klart att det hänt mycket, sedan internet exploderade, finns sex överallt idag, på gott och ont. Både killar och tjejer kan nog få en lite skev bild av hur sex funkar i verkligheten.
  • Fjäril kär

    Analsex har alltid varit populärt men däremot så tror jag att kaka söker maka. Den som vill ha analsex söker folk som kanske är mer öppen för möjligheten . Och rör sig liksom bland den kategorin av partners så att säga.

    Har analsex aldrig varit din grej så har du förmodligen inte heller stött på det av just den orsaken.

Svar på tråden Analsex - en modegrej?