• Anonym (Förvirrad)

    Behöver skriva av mig!

    Tror eftersom de inte hänt innan är jag osäker på mina känslor. Men jag tror jag är kär i min tjej kompis jag är själv tjej. Har stark dragning och stora känslor som bara känt för män innan. O nu vet hon

    Ville inte säga något först. Ville inte ta bort den fina vänskap vi har. Va rädd hon skulle tycka de va obehagligt o va vän me mig om ja är kär i henne. Iallafall. Hon svarade att ja har henne som vän när jag skrev att jag ville ha henne mer än som vän. Skrev mer klart men blir långt här o ta allt .

    Ibland tror jag hon flörtar med mig men nu va de svart på vit bara vän. De är ok jag vill vara hennes vän ! . Så klart har då missuppfattat att hon flörtar.

    Känns lättare o hantera nu när hon vet iallafall.

    Men samtidigt vågar ja inte träffa henne nu igen

    Känns som jag gjort bort mig totalt. ???? detta va jobbigt steg för mig o ta.

  • Svar på tråden Behöver skriva av mig!
  • Anonym (Adam)

    Vad modigt av dig att våga berätta och vad bra att det känns bättre att ha fått det sagt!

    Av egen erfarenhet hade det varit för jobbigt att vara vän med någon som har känslor för mig om jag inte kände detsamma tillbaka. Så det känns positivt att hon ändå vill vara din vän :) Testa umgås och se vad som händer? ;)

  • Anonym (Förvirrad)

    Nervös. Känner att ja skämt ut mig . Men snart ska jag dit och prata.

  • Anonym (Man)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2018-06-18 09:54:39 följande:

    Nervös. Känner att ja skämt ut mig . Men snart ska jag dit och prata.


    Vill du skriva av dig så kan jag vara ett bollplank, pm?
  • Anonym (H)
    Anonym (Adam) skrev 2018-06-18 04:46:51 följande:
    Vad modigt av dig att våga berätta och vad bra att det känns bättre att ha fått det sagt!

    Av egen erfarenhet hade det varit för jobbigt att vara vän med någon som har känslor för mig om jag inte kände detsamma tillbaka. Så det känns positivt att hon ändå vill vara din vän :) Testa umgås och se vad som händer? ;)
    Håller med
Svar på tråden Behöver skriva av mig!