• Äldre 18 Jun 08:58
    2622 visningar
    1 svar
    1
    2622

    När man inte vill

    Jag känner mig som värdens största själviska jävla idiot. Jag och min man har försökt fått barn i snart 2 år nu. Hans första och mitt andra. Men nu tog jag ett jobb. Som jag inte ville ha. Men det va nödvändigt. Tillbaka till ja varför jag känner som jag känner. Jo jag är glad över att jag äntligen fick en fast smiley gubbe på mitt ägglosningstest som jag aldrig fått förr. Men också ledsen och lite rädd. Varför jo jag är glad för att

    Vi har försökt så länge och en bäbis skulle kännas så himla underbart. Och att jag äntligen fick den fasta smiley gubbe på mitt ägglosningstest som aldrig hänt innan.

    Jag är ledsen och rädd för att.

    1. Ledsen för att jag kommer säkert bli fast på det jobb jag tog (om det nu blir en bäbis)

    2. Rädd för att det inte ska bli en bäbis men samtidigt för att det ska bli om det nu låter rimligt.

    Därför känner jag mig som en stor självisk jävla idiot. För att jag känner så här

  • Svar på tråden När man inte vill
  • Anonym (Häpp)
    Äldre 18 Jun 11:17
    #1

    Jag förstår inte problemet och varför du är självisk? Du är tvungen att ta ett jobb för ekonomin och samtidigt försöker ni få en bäbis som båda vill ha. Varför är det ett problem? Om du blir gravid så tar du föräldraledigt på din del och han atr sina dagar. Sen kan du byta jobbsom du vill när du kan jobba igen.

    Vad är problemet?

Svar på tråden När man inte vill