• Äldre 18 Jun 09:05
    748 visningar
    1 svar
    1
    748

    Blödning + Lutinus

    Hallå!

    Vi hade äggplock fre 1 juni, tillbakasättning på mån 4 och satte då tillbaka två ägg, började med Lutinus på sön 3. Skall göra test imorgon, men nu börjar jag bli lite orolig över att det inte har gått då jag har haft mensliknande blödningar i 3 dagar nu, började i lördags morse å har fortsatt. Har lite ont i magen av och till, men inga andra menssymtom; brukar även få en massa akne dagarna innan, men inte nu. Enl min cykel så skall mensen starta idag, men jag som tidigare hade väldigt regelbunden mens har efter behandlingen fått mer oregelbundet å vet inte vad jag skall tro. Kan det vara mens el bara en genombrottsblödning?

    Till råga på allt så har jag även vara dunderförkyld i över en vecka med halsont och täppt näsa, har tappat både smak å luktsinne, vilket jag aldrig gjort tidigare då jag varit förkyld. Läste någonstans att det kan vara ett gravidtecken, men jag hoppas inte alltför mycket!

  • Svar på tråden Blödning + Lutinus
  • Anonym (Hoppa­s)
    Äldre 18 Jun 09:43
    #1
    +1

    Kan tyvärr vara båda delarna. Går inte säga. Jag har ex haft blödningar innan td där det gått både bra och dåligt sedan. Det kan ju vara så också att en blöder ut för dig, men den andra mår bra. Håller tummarna!

Svar på tråden Blödning + Lutinus