• johan1­986
    Äldre 18 Jun 10:56
    2843 visningar
    14 svar
    14
    2843

    Tänder på BH:ar

    Jag är en kille som tänder sjukt mycket på BH:ar. Älskar att kolla på dom och älskar att ta dom på mig själv.
    Jag tänder mest på BH:ar som är använda och köper dom hela tiden på tradera och andra sajter. Älskar att runkar medan jag har en BH på mig.

    Finns andra killar som tänder på sånt som mig?

    Finns det tjejer som tänker sig sälja deras BH:ar till mig? Tack!

  • Svar på tråden Tänder på BH:ar
  • Anonym (:-))
    Äldre 18 Jun 10:59
    #1

    Var väldigt vanligt på sextio talet

    jättemånga tände då på Bh:ar

  • johan1­986
    Äldre 18 Jun 11:04
    #2
    Anonym ( ) skrev 2018-06-18 10:59:06 följande:

    Var väldigt vanligt på sextio talet

    jättemånga tände då på Bh:ar


    Alltså jag finnar inga ord för att beskriva hur galet jag tänder på Bh:ar . Alltså jag menar en tjej behöver inte ens ha den på sig, det räcker att jag ser en bh som hänger nånstans då blir jag kåt som fan.
  • Anonym (K)
    Äldre 18 Jun 11:07
    #3

    Måste vara jobbigt att gå i affärer då?

  • johan1­986
    Äldre 18 Jun 11:13
    #4
    Anonym (K) skrev 2018-06-18 11:07:44 följande:

    Måste vara jobbigt att gå i affärer då?


    Nej faktiskt. Älskar att gå i H&M och andra butiker där dom säljer underkläder för att smeka på BH:ar och köpa ibland
  • Anonym (K)
    Äldre 18 Jun 11:19
    #5
    johan1986 skrev 2018-06-18 11:13:17 följande:

    Nej faktiskt. Älskar att gå i H&M och andra butiker där dom säljer underkläder för att smeka på BH:ar och köpa ibland


    Okej, vi alla tänder ju på olika saker ;) Ren nyfikenhet, vad ger du för en begagnad bh och hur vet du ens att den ör använd?
  • johan1­986
    Äldre 18 Jun 11:54
    #6
    Anonym (K) skrev 2018-06-18 11:19:15 följande:
    Okej, vi alla tänder ju på olika saker ;) Ren nyfikenhet, vad ger du för en begagnad bh och hur vet du ens att den ör använd?
    På tradera och shpock brukar dom kosta mig runt 5 - 50 kr, och dom ser ju lite slitna ut då vet man att dom är använda.
  • Anonym (Elden­)
    Äldre 18 Jun 13:10
    #7

    Måste vara jättejobbigt att gå omkring och tända på bh:ar i varuhus...det är ju risk att hela varuhuset brinner upp

  • Äldre 18 Jun 13:14
    #8

    Tänder oxå på bhar gärna" tant "bhar att runka med de på mmmmmm

  • Anonym (BH-ch­efen)
    Äldre 18 Jun 17:50
    #9

    Jag tycker bh`n är det mest sexiga plagg på kvinnan. Jag vill ofta ha kvinnan iförd en sexig spets-bh, heller än bara bröst. Brukar köpa massor av exclusiva bh`ar till min älskerinnan. 
    Använder dom aldrig på mig själv.

  • Anonym (Pattk­assen)
    Äldre 18 Jun 19:01
    #10

    Finns uppenbarligen folk till precis allt.
    Kollar man trådar här så slickar folk i trosor de hittat i tvättkorgen. de onanerar i tid och otid, de pissar på sina partners, de har som vuxna blöjor på sig och 
    en del förväntar sig att bli sanerade efter att de skitit på sig.
    Är det bara jag och min gumma som har sex med kryddning - skulle jag pissa på henne så skulle hon dra på rotmos - tvärtom gäller också!
    Vafan är det för fel på er???
    Gå o glo i butiker på oanvända kassar o bli kåt???
    Skaffa ett jobb - eller i alla fall en hobby! Bygg modellplan istället.
    Skulle du få se en riktig BH med lökar i så skulle du väl svimma - Game Over!!

  • Anonym (?)
    Äldre 18 Jun 19:04
    #11

    Asså.. Tänder du på själva BHn eller på tanken att det har varit ett par bröst i dem? Eller kan du tända på en helt oanvänd BH?

  • johan1­986
    Äldre 19 Jun 09:27
    #12
    Anonym (Pattkassen) skrev 2018-06-18 19:01:08 följande:

    Finns uppenbarligen folk till precis allt.
    Kollar man trådar här så slickar folk i trosor de hittat i tvättkorgen. de onanerar i tid och otid, de pissar på sina partners, de har som vuxna blöjor på sig och 
    en del förväntar sig att bli sanerade efter att de skitit på sig.
    Är det bara jag och min gumma som har sex med kryddning - skulle jag pissa på henne så skulle hon dra på rotmos - tvärtom gäller också!
    Vafan är det för fel på er???
    Gå o glo i butiker på oanvända kassar o bli kåt???
    Skaffa ett jobb - eller i alla fall en hobby! Bygg modellplan istället.
    Skulle du få se en riktig BH med lökar i så skulle du väl svimma - Game Over!!


    Har du inget bra att lägga till eller att säga då hitta nåt annat ställe och kasta din skit i det. Eller lämna dina fördomar till dig själv bara ingen vill läsa dom.

    Bara så du vet, min årsinkomst och vinster är ett nummer du aldrig har läst i ditt liv än.
  • johan1­986
    Äldre 19 Jun 09:31
    #13
    Anonym (?) skrev 2018-06-18 19:04:34 följande:

    Asså.. Tänder du på själva BHn eller på tanken att det har varit ett par bröst i dem? Eller kan du tända på en helt oanvänd BH?


    Jag tänder på allt du nämnde plus att jag gillar att ta dom på mig själv
  • Anonym (Elden­)
    Äldre 19 Jun 09:35
    #14

    Tände på bhar var sånt kvinnor gjorde på 60-talet !

    Stora bröst i en vit spetsbehå...gudomligt!

    Gungelingung

Svar på tråden Tänder på BH:ar