• lovalivet

    Nån som provat Clear blue snabb detektion

    Jag rusade in lite snabbt på apoteket och köpte clearblue 2 pack. Jag visste ju sedan tidigare att man kan testa innan bim med dessa. Jag är på bim -3 idag och har fått för mig att jag har en massa gravsymptom. Kissade på testet när jag kom hem och blev helt ställd när det inte fanns en enda tillstymmelse till plus.

    Läste lite nogrannare på förpackningen att det är nån ny modell som heter snabb detektion och testas från dag efter missad mens. Vad är det för skit?!! Tror ni att känsligheten är sämre på det här testet än de vanliga CB?

  • Svar på tråden Nån som provat Clear blue snabb detektion
  • joannaq

    Har inte provat dessa, men ska man testa innan bim ska man helst använda morgonurin. Annars får du köpa nya test eller vänta på bim.

    Lycka till

  • lovalivet

    Jag tappade hoppet lite ett tag. Har inte testat igen ännu. Men jag känner mig rätt övertygad nu om att jag är gravid. BIM +1 idag och ingen mens. Haft väldigt mycket molvärk i flera dagar och brösten känns spända. Värmevallningar och ett lätt illamående i morse.

  • joannaq
    lovalivet skrev 2018-06-22 10:04:56 följande:

    Jag tappade hoppet lite ett tag. Har inte testat igen ännu. Men jag känner mig rätt övertygad nu om att jag är gravid. BIM +1 idag och ingen mens. Haft väldigt mycket molvärk i flera dagar och brösten känns spända. Värmevallningar och ett lätt illamående i morse.


    Jag hade sprungit och köpt ett digitalt test om jag va du :))
Svar på tråden Nån som provat Clear blue snabb detektion