• Enwo

    Blött i 14 dagar

    Det hela började tre dagar innan beräknad mens, med typ rosa flytningar dag 1-4.

    Dag 5 - 7 lite kraftigare blödningar.

    Dag 8-9 blödningar avtog för att sedan dag 10-14 vara typ ?en? droppe på bindan.

    Idag har det inte kommit något.

    Jag har inget preventivmedel och har en partner sen 5 år tillbaka.

    På dag 10 åkte jag bil en längre bit och blev åksjuk, jag blir aldrig åksjuk.

    Jag har slutat röka för 56 dagar sedan. Därför tror jag att det är p.g.a det som jag känner dofter och smaker på ett annat sätt. Mått illa av doft- och smakupplevelse.

    Åter till dag 10, jag bestämde mig för att ta ett graviditetstest (CB) bara för att lugna ner mina tankar. Döm om min förvåning när jag ser att det står gravid!

    Vadå gravid? Blev otroligt förvånad, chockad och glad...samtidigt som jag blev rädd eftersom jag har blött så länge. Har ju gjort det stora misstaget att googla, dålig idé...

    Jag har kontaktat gyn igår där det kön för telefontid var fylld för dagen. Gick in på mina sidor på 1177 och skrev där, skulle bli kontaktad inom 3 arbetsdagar.

    OM det nu är en levande bebis där inne så var sista första mensdag 9/5-18

    Vilket betyder att i februari -19 kommer det en liten.

    Har ett barn sen tidigare, gjorde även en abort för fyra år sedan som gjort att jag trott att jag inte kan bli gravid. Jag försöker tänka att även om det inte blir något så vet jag iallafall att jag kan bli gravid.

    Är det någon som varit med om något liknande?

Svar på tråden Blött i 14 dagar