• Levin79

    Bara måste få dela med mig...????

    Hej!! Brukar mest läsa andras inlägg här, men nu måste jag göra ett eget. Eg skulle jag ältat detta med mina väninnor men nu kan jag inte det. Pga att jag och min man ska på en dejt på torsdag med till kille... Från början nu då: Jag och min man har varit gifta länge (15 år), har barn, villa och allt det där. Vi har ett jättebra sexliv med mycket lek. Men vill utvecklas, prova nya saker, känna pirr. Min man sa för länge sedan att han ville se mig med en annan. Man kan säga att jag haft väldigt lång startsträcka och vi har "letat" i flera år. Och så dök han upp, en som jag faktiskt kan tänka mig att gå vidare med - långsamt.... Det här var en väldigt kortfattad version av allt... Men på torsdag så ska vi ses på en dejt. Och det känns så spännande. Känns verkligen pirrigt som vid en första dejt och samtidigt så känns det så spännande och tryggt att ha min man med och att vi gör det här tillsammans. Målet är såklart att ha en trevlig kväll, men planen är bla att jag ska ta med mig "M" fram till baren och beställa och låta honom få smeka min rygg och stjärt när min make ser på. Och sen kanske det blir en hejdå puss. Har du några tankar eller erfarenheter eller en rolig respons så får du jättegärna skriva dem!!

  • Svar på tråden Bara måste få dela med mig...????
  • Anonym (Njut!)

    Kul! Jag själv älskar det, hur underbart är det inte? Två stycken som vill ha dig, som ger dig uppmärksamheten... de finns så många härliga perspektiv!

    Kör hårt, och njut så mycket du bara kan! (Och självklart till den grad du känner dig bekväm med)

  • Levin79

    Jättetack för positiv respons!! Ikväll är det dags;)!! Lite tråkigt väder här bara, men det får väl bli hett inne iaf!! Supernervös:)

  • Levin79
    Levin79 skrev 2018-06-21 10:46:22 följande:

    Jättetack för positiv respons!! Ikväll är det dags;)!! Lite tråkigt väder här bara, men det får väl bli hett inne iaf!! Supernervös:)


    Jag får återkomma om kvällen om någon är intresserad:)!!?
  • Anonym (...)
    Levin79 skrev 2018-06-21 10:48:30 följande:

    Jag får återkomma om kvällen om någon är intresserad:)!!?


    Gärna.. har du sagt a får du... skriva en hel porrnovell tack :)
  • Levin79

    Men fy vilket tråkigt väder.... min nyshoppade klänning... nja, det får nog bli jeans och blus istället... Nyss hemkommen efter bla gjort mina naglar:). Funderade starkt på röda men det kanske får bli nästa gång...;). Vi har en härlig pirr och flirt känsla här hemma - härligt!!

Svar på tråden Bara måste få dela med mig...????