• Anonym (TESS)
    Äldre 20 Jun 00:42
    9585 visningar
    23 svar
    23
    9585

    Helt galen upplevelse!!

    Nu ikväll spände min man fast mina armar och ben sen körde han jävlar i det med en magic wand.

    Normalt sett så får han inte fortsätta direkt när jag har kommit för klitoris är så jädrans känslig, men idag kom jag inte loss så han bara fortsatte.

    Och jag bara kom och kom och kom...

    Det forsade squirtar ur mig, jag fick knappt luft, hjärtat rusade i full fart och det var som att bli torterad fast i paradiset!

    Helt makalös upplevelse. Är helt matt i hela kroppen men har aldrig känt mig mer tillfredställd i hela mitt liv.

    Någon som har fler roliga tips i samma anda?

    Kan tillägga att jag normalt sett kan ha svårt för att ens komma en gång! Vet att det finns kvinnor som alltid kommer flera ggr och väldigt lätt. Men det måste finnas fler roliga grejer för oss som vill uppleva himmelriket i vår egen kropp?!

    Min man är galen! :)

  • Svar på tråden Helt galen upplevelse!!
  • Anonym (Gubbv­arning­)
    Äldre 20 Jun 02:39
    #1
    +1

    Jag är så tråkig att jag inte ens vet vad Magic Wand är för något..

  • Anonym (Tråk)
    Äldre 20 Jun 04:48
    #2
    Anonym (Gubbvarning) skrev 2018-06-20 02:39:44 följande:

    Jag är så tråkig att jag inte ens vet vad Magic Wand är för något..


    Fattar inte heller. Ett trollspö?
  • Anonym (Luna)
    Äldre 20 Jun 05:52
    #3
    +1

    Låter ljuvligt, hade också velat ha en sådan behandling som du fick hehe.

    Var tvungen att googla magic wand haha, det är en dildo.

  • Anonym (Kinky­_vi)
    Äldre 20 Jun 06:25
    #4
    Anonym (Luna) skrev 2018-06-20 05:52:06 följande:

    Låter ljuvligt, hade också velat ha en sådan behandling som du fick hehe.

    Var tvungen att googla magic wand haha, det är en dildo.


    Nej en magic wand är ingen dildo. Det är massageapparat men kan självklart användas till att massera klitoris, bröstvårtor och annat i syfte att ge sexuell njutnig. Väldigt få skulle nog kunna tänka sig att använda den som en dildo då den är på tok för grov för detta. Finns dock en uppsjö av tillbehör som gör att den går att använda den som en extremt kraftfull dildo. Min favorit är ett som brukar kallas Shark head som nästan som en målsökande robbot hittar rätt. Har fått många underbars resor i orgasmernas värld med den. Favoriten är att som TS ligga bunden och sedan flytta bort på en våg av orgasmer när gubben roar sig. Finns också tillbehör för prostatamassage och ett runktillbehör som heter humming bee eller något liknande om man vill bjuda igen och ge killen en resa han sent kommer att glömma.
  • Anonym (Eva)
    Äldre 20 Jun 08:32
    #5

    Oj vad skönt det lät.

    Blev helt blöt här och nu på bussen på väg till jobbet.

    Länge sedan jag blev bunden sist. Får hinta gubben på något sätt. Hmmm.

  • Love69
    Äldre 20 Jun 08:35
    #6
    Anonym (Tråk) skrev 2018-06-20 04:48:43 följande:
    Fattar inte heller. Ett trollspö?
    Har dom stäng Google där du bor?
  • Anonym (TESS) Trådstartaren
    Äldre 20 Jun 10:07
    #7

    Aha, oj! Jag trodde att alla hade hört talas om en Magic Wand vid detta laget..

    Det är en mindre variant vi har. Sladdlös. Extremt stark steglös vibration.

    Och min är inte vattentät så han använder den bara på klitoris på mig. Vi har funderat på att köpa huvud att sätta på den så den går att använda inuti musen.

    Min sida av söngen var våt ända ner till madrassen, trots att jag låg på sängkläderna, sen överkastet, sen en handduk.

  • Anonym (TESS) Trådstartaren
    Äldre 20 Jun 10:13
    #8
    Anonym (Eva) skrev 2018-06-20 08:32:11 följande:

    Oj vad skönt det lät.

    Blev helt blöt här och nu på bussen på väg till jobbet.

    Länge sedan jag blev bunden sist. Får hinta gubben på något sätt. Hmmm.


    Rekommenderas starkt!

    Första gången jag kom var min man lite försiktigare eftersom han vet att jag brukar försöka rymma, så han drog ner på vibrationerna, se ökade han succesivt igen tills jag kom en gång till och då bara fortsatte han med samma vibration. Tror ärligt att den ena orgasmen varade i 30sekunder minst. Trodde bara folk överdrev eller hittade på när man läste nått sånt, men nu har jag upplevt det själv :)

    Vill du bli bunden så säg det bara. Män är så tröga med hintar... ;)

    Jag lovar att han hade älskat ditt förslag!
  • Anonym (Jo)
    Äldre 20 Jun 13:17
    #9
    Anonym (Gubbvarning) skrev 2018-06-20 02:39:44 följande:
    Jag är så tråkig att jag inte ens vet vad Magic Wand är för något..
    Samma här
  • Anonym (TESS) Trådstartaren
    Äldre 20 Jun 13:39
    #10


    Känner ni igen det nu när ni ser en bild kanske?

    Originalet är en stor en med sladd som såldes för att massera med, sen pratade Samantha i Sex and the City om den som en leksaknoch sen exploderade marknaden. Idag är det nog en av de mest populära vibratorerna.
Svar på tråden Helt galen upplevelse!!