• Anonym (Preggo)

    Gravid- sexigt?

    Jag är gravid i 5e månaden med andra barnet, och jag känner mig så ful och fläskig denna graviditet.

    Med första så kände jag mig vacker med min lilla kula , men nu gör jag det som sagt inte.. gör allt för att dölja min stora mage.

    Känns inte som min sambo tycker jag är sexig och det beror väl främst på att han i porrsammanhang gärna kollar på kvinnor som är smala som pinnar och har ENORMA bröst.

    Så kommer jag, fläskvalen.. :(

    Väger ca 55 kilo nu , och är runt 170 lång, så jag är ju inte jättestor egentligen..

    Har heller inga bristningar på magen sedan innan eller några nya..nä jag vet inte, känner mig bara ful som sagt.

    Tänder verkligen män på gravida kvinnor? Ja , bortsett från de som har det som fetisch då.

    Har svårt att tro det.

  • Svar på tråden Gravid- sexigt?
  • Enikk

    Ja det är klart man tänder på gravida kvinnor. När min sambo var gravid jag var alltid kåt på henne så vi hade sex 2-3gånger varje dag. Önskar ath min sambonär gravid igen.

  • Anonym (Yabo)

    Nä inte så sexigt när ett litet barn finns i magen

  • thofa1

    Jag tänder på gravida, inte som fetish utan tycker bara att det är sexigt och att ni strålar av lycka, dom flesta iallafall.
    Ni är super vackra

  • SG Eng

    Gravida kvinnor är jättevackert.

    Fantiserar och försöker se dig framför mig...

    Mums

  • fjanten

    Det där är ju väldigt olika. Vissa män älskar när deras kvinnor är gravida. Andra tappar lusten totalt. Samma för den gravida kvinnan... Vissa känner sig jättesexiga och är sugna hela tiden, medan andra tappar sexlusten helt och hållet. Allt är okej, och inget någon av parterna rår för.

  • AnnaZL

    Du har BMI på 19, gränsen till undervikt är 18,5.
    Då du är gravid i 5:e månaden kan det vara värt att kolla upp om du har ätstörning/body dysmorphia.

  • Anonym (Preggo)
    AnnaZL skrev 2018-06-20 12:01:44 följande:

    Du har BMI på 19, gränsen till undervikt är 18,5.

    Då du är gravid i 5:e månaden kan det vara värt att kolla upp om du har ätstörning/body dysmorphia.


    Jag är RUNT 170 , och har absolut ingen ätstörning.

    Har alltid vart liten i kroppen.

    Barnet växer och mår bra dessutom.
  • Brbsladderben

    Tack för svar.

    Grejen är som sagt den att sist kände jag mig hur fin som helst, nu ser jag bara tjock ut i mitt tycke. Ingen ?definierad kula? liksom.. kanske är det som spökar också

  • AnnaZL
    Anonym (Preggo) skrev 2018-06-20 12:04:58 följande:
    Jag är RUNT 170 , och har absolut ingen ätstörning.

    Har alltid vart liten i kroppen.

    Barnet växer och mår bra dessutom.
    Jättebra, och att barnet mår bra också.
    Vad jag menar är att om du väger så lite som gravid kan det inte finnas många gram över till "fläsk".
  • Anonym (Fortfarande attraktiv)

    Jag är gravid i 30:e veckan. Har redan gått upp 20 kg med en rejäl kula på magen. Min man kan inte hålla händerna i styr, tycker att jag är vansinnigt sexig. Jag känner mig dock inte särskilt sexig eller attraktiv då jag är oerhört orörlig (med mina mått mätt) men...

  • felicityporter

    Tycker det låter som om du har en liten perfekt mage utan extrakilon som sätter sig på fel ställe. Det är assexigt!

    Jag hade liknande mage som du och min sambo som först var tveksam till om det skulle kännas konstigt att ha sex med någon med stor mage, men eftersom jag liksom som du inte lade kilon på andra ställen av kroppen utan endast på magen, knullade vi som kaniner hela graviditeten och hade ett perfekt sexliv - köpte massor av BDSM-redskap och hade det så härligt! Knullade som kaniner fram till sista veckan då JAG tyvärr inte orkade mer.

    Dessvärre dog sexlivet efter vi fick barn. Rynkar på näsan

  • zkrillex

    En gravid kvinna är iaf i mina ögon något väldigt vackert och erotiskt;)

Svar på tråden Gravid- sexigt?