• Anonym (Sugenpåpizza)

    Pizza vätska

    Hej! Jag har lyckats gå ner ett par kg men undrar om man går upp ett kg av att äta en pizza eller hur ligger det till egentligen? Vet att man går upp i vätska direkt men hur lång tid tar det innan vätskan försvinner och vad kan man göra för det ska gå snabbare? Mvh

  • Svar på tråden Pizza vätska
  • Glinda från Oz

    Ett kilo är 7000 kalorier. En pizza är ca 1500 kalorier.

  • Anonym (Jepp)

    Jag har en "unnar-dag" i veckan då äter jag vad jag är sugen på. Dieter i all ära men unnar man sig aldrig något tröttnar man fortare på dieten.

    Jag räknar kalorier 6 dagar/vecka och skiter i allt sånt min unnar-dag då jag lägger på mig lite extra i vätska som du säger.

    Dagen efter en sån dag kan vågen visa 1-2 kilo extra men de är borta igen dagen efter det.

    Har kört såhär i ca 1,5 år nått min målvakt (gick ner 9 kilo) och hållt mig på den i nästan ett år.

  • Anonym (A)
    Anonym (Jepp) skrev 2018-06-20 19:41:34 följande:
    Jag har en "unnar-dag" i veckan då äter jag vad jag är sugen på. Dieter i all ära men unnar man sig aldrig något tröttnar man fortare på dieten.

    Jag räknar kalorier 6 dagar/vecka och skiter i allt sånt min unnar-dag då jag lägger på mig lite extra i vätska som du säger.
    Dagen efter en sån dag kan vågen visa 1-2 kilo extra men de är borta igen dagen efter det.
    Har kört såhär i ca 1,5 år nått min målvakt (gick ner 9 kilo) och hållt mig på den i nästan ett år.
    Bra jobbat.-)
Svar på tråden Pizza vätska