• Äldre 21 Jun 06:14
    1604 visningar
    8 svar
    8
    1604

    Tidigt graviditetstest

    Hej.

    Ny på sidan.

    Tänkte skulle fråga... jag har bm om 7 dagar. Tog ett tidigt gravtest imorse , och tyckte

    Stickan visa så konstigt. Är clearblues tidiga gravtest. Har testat med det tidigare

    och då visade de inte då i displayen. Ett tydligt minus va de då, men nu visar det

    lite konstigt... som ett svagt plus fast det inte är ifyllt...

    Kan ja va gravid eller är Det testet som spökar?

  • Svar på tråden Tidigt graviditetstest
  • Äldre 21 Jun 06:19
    #1
    +1

    Det är negativt. Det är dom där linjerna där pluset skulle ha varit om det är positivt. Testa igen närmare BIM istället. Lycka till!

  • Äldre 21 Jun 06:30
    #2

    Okej, blev lite fundersam för när jag tog ett sånt test en annan gång så visade de inga andra streck än minus ???? har mycket graviditetssymptom, men man hoppas väl för mycket.

    Tack för svar ????

  • Äldre 21 Jun 08:01
    #3

    Vadå svagt plus? Det är så negativt det kan bli.

  • Äldre 21 Jun 09:19
    #4

    Tyckte bara testet va lite annorlunda mot tidigare test, men tack för peppen otroligt trevligt

  • Äldre 21 Jun 10:00
    #5
    Jammy79 skrev 2018-06-21 09:19:22 följande:
    Tyckte bara testet va lite annorlunda mot tidigare test, men tack för peppen otroligt trevligt
    Att du ser ett plus är ju pga att det är ett digitalt test. Testa med ett vanligt så ska du se att det blir negativt då också.
  • Äldre 21 Jun 12:07
    #6
    +1
    Jammy79 skrev 2018-06-21 09:19:22 följande:

    Tyckte bara testet va lite annorlunda mot tidigare test, men tack för peppen otroligt trevligt


    Skit i alla otrevliga, dom har inget liv. Testa igen om typ 4-6 dagar. Jag testade negativt på bim-7 men positivt på bim-3
  • Äldre 21 Jun 14:46
    #7
    Jammy79 skrev 2018-06-21 09:19:22 följande:

    Tyckte bara testet va lite annorlunda mot tidigare test, men tack för peppen otroligt trevligt


    Jag tror att det är få som får plus på digitala så tidigt. Testa igen närmare bim. Lycka till
  • Äldre 21 Jun 14:51
    #8

    Testa igen om några dagar.

Svar på tråden Tidigt graviditetstest