• Anonym (Utelä­mnad)
    Äldre 24 Jun 20:41
    6746 visningar
    14 svar
    14
    6746

    Min kille pratar konstant med andra tjejer på Snapchat istället för mig

    Hej,

    Nu är det så att min kille har börjat prata med massa arbetskollegor på Snapchat. Det är främst kvinnor, han är hemlighetsfull kring det ljuger om att han pratar med andra tjejer. Det ploppar upp ganska sent på kvällarna och min kille väljer hellre att prata med dem än mig. Trots detta tycker han ej att han gör något fel. Men jag hittade bilder på ett kvinnligt könsorgan samt selfies på andra tjejer. Men han pratar bort det som att " jag spara dem för att anmäla" "jag råkade spara ner fotot på den kille från snap". Han rörmig inte vill inte vara med mig och säger att han blir så för att jag känner mig utelämnad. Tror ni att han är otrogen eller är min oroskänsla fel?

    Jag vill tro honom av hela mitt hjärta men det mesta pekar på otrohet.

    Han förstår inte att han sårar mina känslor när han fortsätter prata med dem istället för mig. Jag säger många dumma saker till honom och han säger att han vill lämna mig nu. Hur ska jag nå fram och få han att förstå att han sårar mig dagligen och det gör mig till en person jag inte vill vara.

  • Svar på tråden Min kille pratar konstant med andra tjejer på Snapchat istället för mig
  • Äldre 24 Jun 20:46
    #1
    +1

    Bara lämna!!!! Idiotkarl!!!

  • Äldre 24 Jun 22:35
    #2
    +1

    Ja han är otrogen, nej han kommer inte att ändra sig för han skiter i dig, ja du bör lämna honom snarast. 

  • Äldre 25 Jun 10:30
    #3
    +1

    Han låter helt värdelös.

    Lämna honom. ASAP.

  • Anonym (Y)
    Äldre 25 Jun 10:40
    #4

    Tyckte du svarade på det själv i sista stycket. Du vill inte lägga tiden i ditt liv på att vara en konstant besviken sårad irriterad svartsjuk person när du har så många bättre sidor att visa om du bara var med en kärleksfull person som gillar dig lika mycket tillbaka. Gör rum för en sån person och låt det här tramset dö ut.

  • Anonym (man)
    Äldre 25 Jun 17:12
    #5

    Personligen tycker jag frågan om han är eller inte är otrogen INTE är det viktigaste här utan att han helt enkelt beter sig jävligt respektlöst mot dig och det tycker jag räcker gott och väl som anledning för att dumpa oavsett om han ligger eller inte ligger med sina snapchatt brudar. Varför vill du vara ihop men någon som inte respekterar dig när du kan välja någon som gör det istället?

    Livet är för kort för att slösas bort på idioter och känslor är ingen bra ursäkt för att slösa bort sitt liv på idioter.

  • Anonym (Hm)
    Äldre 25 Jun 17:14
    #6
    Ascendere skrev 2018-06-24 22:35:55 följande:
    Ja han är otrogen, nej han kommer inte att ändra sig för han skiter i dig, ja du bör lämna honom snarast. 
    Håller med
  • Anonym (Oroli­g man)
    Äldre 13 Jul 18:22
    #7

    Min fru chattar på Wordfeud men också mycket på Kik. Hon skriver med andra män, de byter bilder och filmer, hon skriver till dem hur sexiga de är och vad hon vill göra med dem och så vidare. Men hon säger aldrig så till mig.

    Det är en fruktansvärd känsla att ha det så. För min del ska jag sätta stopp för det på något sätt.

  • Anonym (PG)
    Äldre 15 Jul 00:09
    #8
    +1
    Anonym (Orolig man) skrev 2018-07-13 18:22:56 följande:

    Min fru chattar på Wordfeud men också mycket på Kik. Hon skriver med andra män, de byter bilder och filmer, hon skriver till dem hur sexiga de är och vad hon vill göra med dem och så vidare. Men hon säger aldrig så till mig.

    Det är en fruktansvärd känsla att ha det så. För min del ska jag sätta stopp för det på något sätt.


    Låter som ett helt vanligt förhållande i dagens Sverge, styrt av världens första feministiska regering.
  • Anonym (man)
    Äldre 25 Jul 18:48
    #9
    Anonym (Orolig man) skrev 2018-07-13 18:22:56 följande:

    Min fru chattar på Wordfeud men också mycket på Kik. Hon skriver med andra män, de byter bilder och filmer, hon skriver till dem hur sexiga de är och vad hon vill göra med dem och så vidare. Men hon säger aldrig så till mig.

    Det är en fruktansvärd känsla att ha det så. För min del ska jag sätta stopp för det på något sätt.


    Hon gör så för att du accepterar det och kommer fortsätta så länge du accepterar det.

    Personligen skulle jag fundera mer över varför du öht är ihop med en sån egoistisk människa som verkar ha noll respekt för dig.
  • Äldre 25 Jul 18:54
    #10
    Anonym (Orolig man) skrev 2018-07-13 18:22:56 följande:

    Min fru chattar på Wordfeud men också mycket på Kik. Hon skriver med andra män, de byter bilder och filmer, hon skriver till dem hur sexiga de är och vad hon vill göra med dem och så vidare. Men hon säger aldrig så till mig.

    Det är en fruktansvärd känsla att ha det så. För min del ska jag sätta stopp för det på något sätt.


    Berätta mer
  • Äldre 25 Jul 18:58
    #11

    Spelar det nån roll om han är otrogen? Han är ett arsel oavsett

  • Äldre 25 Jul 19:15
    #12
    +1
    Anonym (Orolig man) skrev 2018-07-13 18:22:56 följande:

    Min fru chattar på Wordfeud men också mycket på Kik. Hon skriver med andra män, de byter bilder och filmer, hon skriver till dem hur sexiga de är och vad hon vill göra med dem och så vidare. Men hon säger aldrig så till mig.

    Det är en fruktansvärd känsla att ha det så. För min del ska jag sätta stopp för det på något sätt.


    Varför får hon fortsätta vara din fru? Låter helt sjukt faktiskt.
  • Anonym (Anna)
    Äldre 25 Jul 19:26
    #13
    Ascendere skrev 2018-07-25 19:15:44 följande:

    Varför får hon fortsätta vara din fru? Låter helt sjukt faktiskt.


    Låt henne vara. Hon har väl inte gjort något fysiskt
  • Äldre 26 Jul 21:54
    #14
    Anonym (Anna) skrev 2018-07-25 19:26:21 följande:

    Låt henne vara. Hon har väl inte gjort något fysiskt


    Inte än nej. Men detta är uppvärmningen. Själv har jag chattat med massor av killar på Snapchat och kik (är singel) och förslagen kommer när man värmt upp varandra. Kan ta allt från en timme till flera månader.
Svar på tråden Min kille pratar konstant med andra tjejer på Snapchat istället för mig