• Anonym (undrar?)

    min sambo vill inte ha sex med mig under graviditeten?

    Hej!

    jag är gravid i vecka 25, väntar mitt andra barn!
    tycker det är lite jobbigt för min sambo verkar inte vilja ha sex med mig... minns att det var samma förra graviditeten!
    detta får ju mig och känna mig jätteoattraktiv. :(  Försökte prata med honom om det här igår och man märkte att han försökte slippa prata om det och tyckte det var jobbigt...
    någon som varit i samma sits? är det vanligt att blivande pappan känner såhär?
    tacksam för svar!!!

  • Svar på tråden min sambo vill inte ha sex med mig under graviditeten?
  • Mella-Bella

    Ja det finns andra män som känner samma men jag vet inte hur vanligt det är, men det spelar väl ingen roll? Låt han vara om han inte vill. Eventuellt kan du prova suga eller runka om du vill, går han inte med på det heller? Han kan ju bli sugen.

    Sen finns det många män som gärna hade haft sex med dig gravid. Du är inte oattraktiv.

  • Anonym (urk)

    Precis som kvinnor har rätt att "slippa ha sex" när de inte vill så har din sambo rätt att slippa ha sex med dig när han inte vill.

    Jag vill inte röra en gravid kvinna på ett erotiskt sätt öht. Jag tänder inte, det är inte upphetsande, det är inte skönt, det finns inget alls som är positivt med en gravid kvinna ur ett sexuellt perspektiv. Det äcklar mig. Det betyder inte att det inte finns kärlek, omtanke, respekt osv. Bara noll sexuellt intresse.

  • Anonym (J)

    Min man vill inte heller ha sex med mig under graviditeten. Säger att det känns som en tredje person närvarar under akten och tycker det känns obekvämt.

  • Anonym (.)

    Suck, alla dessa män, vad är det för fel på dom?
    Det absolut sexigaste som finns är en gravid kvinna, jag ville ligga med min gravida kvinna precis hela tiden, tyvärr så var det tvärtom där, hon ville inte ligga under graviditeten.

    Det har dock hänt en gång att jag hade en erotisk träff med en annan gravid kvinna några gånger, det var heeeelt underbart, och än mer upphetsande när det inte var mitt barn, men det får ni hålla tyst om för det är hemligt. ;)

  • Anonym (DuÄrIntEnsam)

    Hej! Jag är i v.39 och min sambo rör knappt mig längre, väntar första barnet med honom och han har int viljat ligga sen jag var i v.26 då magen började synas på mig.. Tog upp det med honom att det är ganska sårande för han lär ju titta på porr och utföra sina behov på sådär och förklarade hur jag kände, men han tände int på den gravida biten, men efter vi pratade om det så låg vi även fast jag trodde det var för han fick skuldkänslor men.. Ja han tänder int på den gravida biten helt enkelt. Bara din kille säger orsaken så kommer man förstå varför och acceptera det, de gjorde jag även fast det var sårande men hey det är killar vi pratar om nu haha! Lycka till och kom ihåg vi är sjukt snygga och sexiga med våra magar! Vi är int mindre sexig pga vi ska bli mammor, vi blir mer sexiga utav att bli mammor ;)

  • Cunnilingus18
    Anonym (undrar?) skrev 2018-06-25 07:42:27 följande:

    Hej!

    jag är gravid i vecka 25, väntar mitt andra barn!

    tycker det är lite jobbigt för min sambo verkar inte vilja ha sex med mig... minns att det var samma förra graviditeten!

    detta får ju mig och känna mig jätteoattraktiv. :(  Försökte prata med honom om det här igår och man märkte att han försökte slippa prata om det och tyckte det var jobbigt...

    någon som varit i samma sits? är det vanligt att blivande pappan känner såhär?

    tacksam för svar!!!


    Trodde det var tvärt om, att de flesta män tyckte det var sexigt med gravida kvinnor? Jag tänder enormt på det, speciellt när det riktgt syns att hon är gravid :)
  • Anonym (Usch)

    Jag älskade min fru minst lika mycket som gravid, men inte lockade sex då, tvärtom. Tanken att komma där och "dunka på" bara en liten bit från bebisen kändes helt absurd.

  • Anonym (Södra Sverige)

    Precis som allt annat här i livet så tycker vi om olika. Det viktigaste är att man krammar varandra och försöker visa att man tycker om varandra, man är ändå i livets mest konstiga situation men också den härligaste, när en kvinna är gravid. Jag personligen älskade att ha sex när min tjej var gravid. Kan faktiskt fantisera ibland när jag ser en gravid kvinna och längta tillbaks, så härligt med svullna bröst och den runda lite spända magen.

  • Lione81

    Herregud...Vore en dröm att ha sex med en gravid kvinna. Det kommer aldrig att ske för mig, väldigt avendsjuk på dessa mön som har en gravid sambo/fru. Ju längre hon har varit gravid desto mer kåtare blir jag.

    Främst formerna, kurvorna och vetskapen att jag gjort henne gravid. Hur kan man inte vilja ha sex med en gravid kvinna.

    Få komma på magen, på fittan, brösten, munnen.

    Nä kvinnor skäms på dessa män som inte uppfyller eran önskan om att ha sex. Gravid kåt kvinnor, NI är bäst ????

  • Anonym (Erik)

    Tyckte det var bästa tiden när min fru var gravid, man fick verkligen ligga i, hon var kåt jämt blev mycket snabbisar överallt.

  • Aliona

    Alla män eller kvinnor tycker inte om att ha sex med någon som är gravid. Det är bara att acceptera att vår lust skiljer sig åt och att respektera när partnern inte vill. Ta det inte personligt. Ni hittar säkert tillbaka till varandra efter graviditeten. Ta det lugnt och gosa, kramas eller hångla under tiden.

  • Trunk

    Alla är vi olika och jag för min del tycker en gravid kvinna är det sexigaste som finns. Nu är jag lite äldre och barna tiden är över för mig... Men jag fantiserar ofta om att få hjälpa en gravid kvinna. ;) 


    Nyfiken
  • Anonym (amatörfotografen)

    Skulle gärna ha sex med en gravid kvinna fulkomligen älskar era vackra magar och kroppar,skulle gärna vilja fota mkt med av kvinnor som skulle vilja posera för min kamera då jag vill kunna bli nakenfotograf el så på heltid=)

  • Anonym (Älskar gravida kvinnokroppar)
    Anonym (DuÄrIntEnsam) skrev 2018-07-02 13:22:43 följande:

    Hej! Jag är i v.39 och min sambo rör knappt mig längre, väntar första barnet med honom och han har int viljat ligga sen jag var i v.26 då magen började synas på mig.. Tog upp det med honom att det är ganska sårande för han lär ju titta på porr och utföra sina behov på sådär och förklarade hur jag kände, men han tände int på den gravida biten, men efter vi pratade om det så låg vi även fast jag trodde det var för han fick skuldkänslor men.. Ja han tänder int på den gravida biten helt enkelt. Bara din kille säger orsaken så kommer man förstå varför och acceptera det, de gjorde jag även fast det var sårande men hey det är killar vi pratar om nu haha! Lycka till och kom ihåg vi är sjukt snygga och sexiga med våra magar! Vi är int mindre sexig pga vi ska bli mammor, vi blir mer sexiga utav att bli mammor ;)


    Jag älskar gravida kvinnokroppar!! Det är något av det mest sensuella som finns, tycker jag.  Att dom inte vill ha sex under tiden är sorgligt. Hoppas deras kåthet kommer tillbaka när ni fått barn. Lycka till Hjärta 
  • Anonym (DuÄrIntEnsam)
    Anonym (Älskar gravida kvinnokroppar) skrev 2018-08-14 09:12:17 följande:

    Jag älskar gravida kvinnokroppar!! Det är något av det mest sensuella som finns, tycker jag.  Att dom inte vill ha sex under tiden är sorgligt. Hoppas deras kåthet kommer tillbaka när ni fått barn. Lycka till  


    Tack! Det går upp och ner i sexlivet men... Har sonen som får mig på bra tankar, så jag slipper tänka på varför min sambo int vill ligga ::
  • Anonym (A)
    Aliona skrev 2018-07-03 08:17:48 följande:
    Alla män eller kvinnor tycker inte om att ha sex med någon som är gravid. Det är bara att acceptera att vår lust skiljer sig åt och att respektera när partnern inte vill. Ta det inte personligt. Ni hittar säkert tillbaka till varandra efter graviditeten. Ta det lugnt och gosa, kramas eller hångla under tiden.
    Håller med
  • Anonym (Oroa dig inte)

    Förstår att det är tråkigt ....men det är bara att köpa läget. Du går helt enkelt acceptera din mans huvudvärk i några veckor till......

    Liksom att det finns kvinnor som inte uppskattar män med mage då finns det män som inte uppskattar kvinnor med mage. Som tur är så är din mage antagligen tillfällig varpå det kan återgå till det normala.

    Det kan ju vara som tidigare skribenter skrivit.....att han ogillar att en tredje individ är så pass nära eller att han är tädzvstt skada barnet.

    Sen så kanske du kan försöka bidra mer i hemmet och på så vis avlasta honom. Det kan få honom att känna mindre stress i vardagen och kan på så vis få ökad lust till sex.

  • Widmark

    Hej, jag vet inte hur andra är. Men jag tyckte min dåvarande fru var extra sexig under graviditeten, jag blev extra kåt på henne då minns jag. 
    Även hon ville mer än vanligt. Ju längre tiden gick, desto mer bakifrån. Det lider man ju inte direkt av.
    Jag vet inte vad det var som tände mig extra, men tror att det var den där stora magen so stod rakt ut. Så kort tid i livet man får vara med om det. Så det kanske var det. 

Svar på tråden min sambo vill inte ha sex med mig under graviditeten?