• Äldre 25 Jun 17:54
    4784 visningar
    13 svar
    13
    4784

    Väntan

    Hej jag väntar nu på om mens ska börja eller inte. Fick ett positivt ägglosningstest för över en vecka sen. Så märks till helgen. Men jag undrar jag som aldrig fått ett riktigt utslag på mitt ägglosningstest. Men nu äntligen fått ett. är väll orolig att jag inte kommer bli gravid.

  • Svar på tråden Väntan
  • Anonym­längta­r
    Äldre 14 Sep 00:54
    #1

    Hur gick det för dig? Kom mensen eller fick du ett plus på stickan? :)

  • Äldre 21 Sep 06:53
    #2

    Tyvärr fick jag den. Så får se denna gång.

  • Anonym­längta­r
    Äldre 23 Sep 17:55
    #3
    Natttis skrev 2018-09-21 06:53:02 följande:

    Tyvärr fick jag den. Så får se denna gång.


    Håller alla tummar och tår för dig
  • Äldre 28 Sep 14:51
    #4

    Min mens är nu 1 dag sen så har köpt test och tänkte ta det imorgon om det inte kommer ikväll eller inatt vet ju aldrig

  • Äldre 29 Sep 07:27
    #5

    Då lär mens komma när som testa imorche och jag är inte gravid.

  • Anonym­längta­r
    Äldre 30 Sep 15:05
    #6
    Natttis skrev 2018-09-29 07:27:36 följande:

    Då lär mens komma när som testa imorche och jag är inte gravid.


    Men va tråkigt :( Hoppas på att den skiner med sin frånvaro och du får ett plus om några dagar

    Själv väntar jag på att få ÄL nån gång, borde vara vilken dag som helst nu
  • Äldre 1 Oct 14:34
    #7

    Nehe mensen var sen med 2 dagar vilken jävla dret så spolning nästa. Hoppas inerligt att det inte är stopp någon stans.

  • Anonym­längta­r
    Äldre 1 Oct 15:28
    #8
    Natttis skrev 2018-10-01 14:34:15 följande:

    Nehe mensen var sen med 2 dagar vilken jävla dret så spolning nästa. Hoppas inerligt att det inte är stopp någon stans.


    Hoppas för eran skull att allt går bra och det ser bra ut på undersökningen!
  • Äldre 9 Oct 12:03
    #9

    Undersökningen gjord och ja fy faan va ont det gjorde dom va ju tvungna och ta en tång och nypa åt. Men sen gick resten hur bra som helst.

  • Anonym­längta­r
    Äldre 9 Oct 23:53
    #10
    Natttis skrev 2018-10-09 12:03:50 följande:

    Undersökningen gjord och ja fy faan va ont det gjorde dom va ju tvungna och ta en tång och nypa åt. Men sen gick resten hur bra som helst.


    Skönt att de gick bra, tyckte också de gjorde ont och va obehagligt! Fick du nå bra svar av dom eller fick du samma svar som oss, att fortsätta försöka...
  • Äldre 28 Oct 03:45
    #11

    Ja svaret blev ju att det såg fritt och fint ut så blir det ingen bäbis självmant förens innan nyår så blir det 3 försök med ivf.

  • Anonym­längta­r
    Äldre 28 Oct 14:38
    #12
    Natttis skrev 2018-10-28 03:45:10 följande:

    Ja svaret blev ju att det såg fritt och fint ut så blir det ingen bäbis självmant förens innan nyår så blir det 3 försök med ivf.


    Hoppas ni lyckas på egen hand i första taget :)

    Ska själv börja med en djupare undersökning då vi sitter här nu med tredje missfall fortfarande pågående :/
  • Äldre 28 Oct 19:42
    #13

    Urch vad tråkigt att höra. Ja vi får ju alltid hoppas

Svar på tråden Väntan