• Charlizee

    Tyda ultraljud -hjälpas åt!

    Hej! Tänkte starta en tråd för oss som vill hjälpa varandra att tyda ultraljudsbilder. Vi har haft vårt RUL och mannen vill absolut inte veta så det återstår för mig att gissa... vad tror ni? En tjej eller kille?

  • Svar på tråden Tyda ultraljud -hjälpas åt!
  • Charlizee
    babydreams skrev 2018-06-29 19:07:03 följande:

    Får känslan av att det är en pojke :)


    Är min känsla också även om jag hoppas på en flicka denna gång Såklart är pojke lika välkommet men om man får önska...
  • babydreams

    Känner igen de där :) är också gravid igen men vet inte än vad jag väntar. Har en son sen tidigare så hoppas lite på en dotter nu. Men självklart spelar det ingen roll i slutändan!

    Tiden för befruktning kan också vara en ?ledtråd?.. innan äl större chans för flicka, på äl större chans för pojke. Inget som är säkert men det verkar stämma in rätt bra på många!

  • Charlizee
    babydreams skrev 2018-06-29 19:21:26 följande:

    Känner igen de där :) är också gravid igen men vet inte än vad jag väntar. Har en son sen tidigare så hoppas lite på en dotter nu. Men självklart spelar det ingen roll i slutändan!

    Tiden för befruktning kan också vara en ?ledtråd?.. innan äl större chans för flicka, på äl större chans för pojke. Inget som är säkert men det verkar stämma in rätt bra på många!


    Har ni haft RUL?

    Ja jag har också hört det men inte jätte koll på precis när vi ?fick till det?, vi hade nog ganska flitigt med mys överlag under månaden... så både innan och precis vid ÄL?
  • babydreams

    Nä det är ett tag kvar, är bara i vecka 8 :) var inte planerat så tror denna blev till flera dagar innan ägglossningen men är inte säker. Får se sen på mitt första vul hur långt gången jag är mer exakt :)

    Ja då är det väl 50/50 chans tror jag!

  • Sisterofthesun
    Äppelskruttpaj skrev 2018-06-30 06:39:55 följande:

    Jag vill också ha hjälp att tyda ultraljudsbild så om någon vill gissa könet på min bebis så blir jag glad. :)


    Gissar pojke :)
  • Charlizee
    Sisterofthesun skrev 2018-06-30 08:09:55 följande:

    Gissar flicka på ts bild :)


    Vad spännande!! Som sagt håller på att bli galen här medan mannen är helt lugn...
  • Charlizee
    Äppelskruttpaj skrev 2018-06-30 06:39:55 följande:

    Jag vill också ha hjälp att tyda ultraljudsbild så om någon vill gissa könet på min bebis så blir jag glad. :)


    Vad är känslan? Har du barn sen innan? Jag tror alla ska få tjejer och jag ska få en till kille så gissar på en tjej
Svar på tråden Tyda ultraljud -hjälpas åt!