• Äldre 28 Jun 20:57
    3317 visningar
    1 svar
    1
    3317

    Grova problem, kropp

    Hej, räcker det med att säga att jag är en yngre ?man?(?) inför detta inlägg?

    Jag behöver hjälp på riktigt, å gärna genom nåt forum som detta. När är det okej för en kille att raka eller vaxa? Och var?

    Jag är superhårig, otroligt hårig, otroligt mycket hårigare än någon annan eller någon ni sett tidigare. (Jag ska försöka lägga in en bild när jag vet hur)

    Det är något jag tänker på varenda dag och mår så dåligt av, klen å svag självkänsla vet jag om att jag har å detta orsakar e ju bara ett förvärrande. Kroppshåret är överallt känns det som, på benen och armarna är det så mycket att färgen på håret syns bättre än min hudfärg typ.

    Jag inte ur puberteten ännu så jag vet att det bara blir mer.

    Dessutom är håret ljust å blekt :( annars hade jag försökt mig på någon slags blekning men det blir ju värdelöst.

    Bara så att ni förstår hur illa det är.. i vilket fall är min fråga vad och hur jag kan göra för att minska håret? Inte bli av med det helt för jag vill inte heller vara blank på kroppen men inte heller minnas för mitt hår:((

    ( och för övrigt, jag har på en senare tid mått dåligt mentalt, ätit dåligt å levt me stress, påverkar det?)

    Ställ gärna frågor!! Ber om ursäkt för ett risigt inlägg men jag börjar bli desperat

  • Svar på tråden Grova problem, kropp
  • Äldre 28 Jun 21:05
    #1

    Jag vill tillägga att jag börjar få hår på ryggen, e de vanligt?

    Det spelar ju ingen roll men om det är mer vanligt kanske det e lättare att bli av me de?

    TACK

Svar på tråden Grova problem, kropp