• Mammaa88

    Hur mycket???!!! Hjälp

    Hej! Jag arbetar som underentreprenör åt ett företag, de vill att jag ev ska jobba under vissa helger.

    Min fråga ÄR hur mycket mer pengar jag kan begära per timme? Hur fungerar det ens? Det är riktigt tungt jobb. Man blir helt slutkörd efter 1 dag.

    Hopps någon kan hjälp mig med svar Är helt ny och har zero koll.

    En annan sak, jag började arbeta för ungefär 1 månad sedan, jag & min kollega hoppade in i ett arbete med 2 utav deras gubbar.

    Jag måste erkänna & säga att detta inte var som jag tänkt mig. Dom förklarade för mig att vi 4 skulle arbeta ihop som ett team osv.

    Men från första dagen så får jag och min kollega göra allt de där jobbiga, smutsjobben.

    Dom 2 andra går hellre och gömmer sig någonstans, dom ger mig order, att det här och det här ska vara klart innan 16. När dom väl dyker upp frågar dom hur mycket vi avancerat? Dom är inga chefer utan gubbar som jobbat i företaget i ca 12 år. MEN vi är underentreprenörer. De är inte våra chefer!!

    Vi har ibland fått arbeta till 16.30 för attt de och de ska vara klart osv....och jag har även hört att de får bonus.

    Sååååå vad ska jag göra?? Jag är helt slut efter 1

    Dags arbete.

    Det hade varit en skillnad om vi jobbade som i ?team? och inte som nu, det känns som att dom 2 kör med oss och jag ORKAR inte!!

    Vad ska jag göra???

  • Svar på tråden Hur mycket???!!! Hjälp
Svar på tråden Hur mycket???!!! Hjälp