• fiffffi

    Hur mycket har ni i lån?

    Hur mycket har ni i lån, bostadslån samt blancolån sammanlagt? Inkomst på det?

  • Svar på tråden Hur mycket har ni i lån?
  • GGN

    Just nu har jag bara CSN-lån på 98 000 kr. Om ett år även ett bolån på 2,3 miljoner (lägenheten värd 2,9) som jag delar med min man.

    Jag har aldrig haft några andra skulder.

  • GGN
    GGN skrev 2018-07-02 08:13:15 följande:

    Just nu har jag bara CSN-lån på 98 000 kr. Om ett år även ett bolån på 2,3 miljoner (lägenheten värd 2,9) som jag delar med min man.

    Jag har aldrig haft några andra skulder.


    Jag får väl ut nånting mellan 0 och 25 000 i månaden. Är behovsanställd och gör lite som jag vill.
  • 10oktober

    Ca 1,3 miljoner i huslån som delas med min man. Inga andra lån i familjen. Totalt ca 45000 in netto per månad när vi inte är föräldralediga.

  • riboflavin

    Studielån om 219 000 kr. Sen en klarnakredit som inte betalats än om 978 kr. Min årsinkomst varierar över året men jag räknar med ca 420 000 brutto i år.


    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Namnlös2015

    Vi har ett bolån på ca 2 500 000 kr.

    Ca 40 000 kr in netto.

    Vi hyr även ut en bostad på vår gård, hyran motsvarar vår ränte- och amorteringskostnad.

  • beccagranen

    Bolån 1,8mkr (huset värderat till 4,7mkr)
    Inga övriga lån (äger två relativt nya bilar + båt)
    Inkomster på två ca 48 000 netto 

  • Friger

    Bolån 1,8mkr (hus värde ca 3mkr)
    Inga övriga lån, csn eller krediter. Två halvgamla bilar.
    Inkomst ca 60.000:- netto. Frugan har också lön men lite oklart vad den ligger på då hon använder upp dom pengarna själv.

  • Sharper

    Bolån på ca 1,3 miljoner (inklusive 2 jordbrukskrediter)

    Avbetalning larm ca 4000:-

    Övrigt lån ca 50 000:-

    Jag har haft en inkomst på 18700:- innan skatt men blir arbetslös på fredag, kommer dock börja plugga i augusti.

    Sambon plockar ut 10-15 000:- i lön efter skatt.

Svar på tråden Hur mycket har ni i lån?