• pstxet95

    ÄCKLIG FITTA? (blygdläppar)

    Jag är en tjej som har infört ett nytt komplex, nämligen mitt underliv. Jag har utstickande blygdläppar, men problemet är att jag inte kan avgöra ifall dom liksom klassas som stora? Jag undrar också, hur många har haft stora blygdläppar av dom ni haft sex med, och är det något som ni killar blir äcklade av?

    Jag är ganska snygg och har fina kurvor och är smal.

    Jag är en mycket kåt tjej och vill därför prova många olika ställningar såsom 69an osv, men kan bli svårt ibland eftersom att jag är rädd att de ska äcklas av min fitta. Jag har inte så stora blydläppr så att det syns genom trosor eller så, och har inte skav eller något, men när jag står upp kan man se att något sticker ut och när jag särar på benen får jag jätte mycket komplex för det är så mycket som sticker ut tycker jag och känns som att det är äckligt att slicka på:( liksom i min umgängeskrets så är det inte alls många som har utstickande blygdläppar men ändå så många som säger att det är vanligt. HJÄLP!

    Vad tycker ni? Är det vanligt det som jag har och är det mångq ni haft sex med som haft stora blygdläppar? Vad är vanligast att folk har ?

    Vill ha åsikter från unga också, som är i åldern runt 18-25 också som kan säga sina åsikter som är nära ålder till mig !! Men allt uppskattas. Vill bara kunna ha skönt sex utan att killen ska gå och bli äcklad efter:(

    Mina ser ut som bild Nr 2 ungefär och när jag särar på benen så sticker det ut mer.

  • Svar på tråden ÄCKLIG FITTA? (blygdläppar)
  • Slegnirp

    Öh, jag tror inte någon snubbe bryr sig hur dina blygdläppar ser ut, de vill nog bara gör sin grej.

  • pstxet95
    Slegnirp skrev 2018-07-03 01:53:18 följande:

    Öh, jag tror inte någon snubbe bryr sig hur dina blygdläppar ser ut, de vill nog bara gör sin grej.


    Så det är inget som du hade reagerat på? Har läst om

    Hur vissa tycker att det är motbjudande. Har en kille som jag träffar och vill verkligen ha sex med honom, och jag är kär i han. Men vill inte att han ska äcklas efteråt och tänka att det var för mycket. Vill ju verkligen att han ska kunna slicka mig så jag får njuta OCH HAN MED!
  • Slegnirp
    pstxet95 skrev 2018-07-03 01:57:40 följande:

    Så det är inget som du hade reagerat på? Har läst om

    Hur vissa tycker att det är motbjudande. Har en kille som jag träffar och vill verkligen ha sex med honom, och jag är kär i han. Men vill inte att han ska äcklas efteråt och tänka att det var för mycket. Vill ju verkligen att han ska kunna slicka mig så jag får njuta OCH HAN MED!


    Som sagt, tror inte killar bryr sig om hur det är där nere så länge du inte stinker. Är du ren och fräsh behöver du inte oroa dig. Och om det mot förmodan finns någon som bryr sig så är det hans problem. Om jag stöter på en brud som tucker min kuk är ful så hittar jag någon annan som inte bryr sig. Inte svårare än så.
  • Anonym (Eva)
    pstxet95 skrev 2018-07-03 01:57:40 följande:

    Så det är inget som du hade reagerat på? Har läst om

    Hur vissa tycker att det är motbjudande. Har en kille som jag träffar och vill verkligen ha sex med honom, och jag är kär i han. Men vill inte att han ska äcklas efteråt och tänka att det var för mycket. Vill ju verkligen att han ska kunna slicka mig så jag får njuta OCH HAN MED!


    Hej! Du behöver verkligen inte oroa dig för detta. Kan inte tänka mig att någon kille skulle bry sig. I så fall har han en porrskada, och det är inget som du ska anpassa dig efter. Du är en frisk normal kvinna. Om han skulle ha problem med dig, så har han stora problem, ta inte över dem. Har du någonsin sett en kille be om ursäkt för sin kuk? Nej! Var stolt! Du är otroligt vacker precis som du är.
  • Anonym (Erik)

    Du ska inte vara orolig. Var stolt över den tänk va mycket skönt du kan ha med den.

  • Anonym (ingen fitta är äcklig om den är fräsch)

    Härligt att se så mycket artrikedom;)

    Vi kvinnor har verkligen ingen koll på varann. Har aldrig sett nån "väninnas" fitta i hela mitt liv måste jag erkänna, förutom vid snabbt ombyte ex. vis. Men eftersom jag är bisexuell har jag fått uppleva och smaka på ett antal. Kvinnors kön är underbart spännande och upphetsande avsett form och färg. Min egen är nog dessutom väldigt lik din av bilderna du visar. Ingen har nånsin klagat och jag har aldrig tänkt på att mina blygdläppar skulle vara konstiga eller äckliga. Porren och medias censur av den kvinnliga anatomin skapar sjukliga ideal som du ska ignorera fullständigt.

    Är killar porrskadade får de väl gå den långa vägen tillbaka till naturen eller hålla sig med sexdockor.

    Var glad för den du har. Tänk var mycket skoj man kan göra med den;)

  • Anonym (Some fucking guy)

    Kul med hela galleriet uppe. Jag upplever, trots porrens dåliga rykte, att man sett de flesta sorter där.
    Jag har svårt att föreställa mig någon kille som tycker att det här är en avgörande faktor i en faktisk relation eller ens ett ONS. Det är på samma nivå som att välja tjej utifrån hur höga hennes fotvalv är. Skrattande

Svar på tråden ÄCKLIG FITTA? (blygdläppar)