• svenskbaggen

    Januaribebis 2019 (fb-grupp)

    Vi har en liten facebookgrupp, såklart hemlig, för oss som ska få bebis i januari <3

    Än så länge är vi 13 mammor, men önskar fler :)

    Skicka gärna meddelande till mig om du vill vara med :)

  • Svar på tråden Januaribebis 2019 (fb-grupp)
  • Laranja

    Jag vill gärna vara med ???? Är helt ny här på fl, hur gör jag för att skicka meddelande till dig?? ????

  • svenskbaggen
    Laranja skrev 2018-07-03 07:37:22 följande:

    Jag vill gärna vara med ???? Är helt ny här på fl, hur gör jag för att skicka meddelande till dig?? ????


    Jag har skickat till dig :)
  • svenskbaggen
    fysioelin skrev 2018-07-05 07:11:13 följande:

    Jag vill vara med ????


    Jag klarar inte att skicka meddelande till dig här, alla andra har gått...
  • latortue

    Jag vill gärna vara med i gruppen! Lyckas inte skicka meddelande till dig dock, så skicka gärna till mig isf!

  • svenskbaggen
    Famwestin skrev 2018-07-12 16:59:00 följande:

    Hejar vill gärna vara med men kan inte heller skicka meddelande till dig

    /Pernilla


    Men vad det krånglar :/ jag klarar inte heller att skicka till dig..
  • svenskbaggen

    Vi gör såhär. Min graviditet är inte hemlig, så det gör inget om någon ser :D

    Man måste bli vänner på Facebook för att kunna bli tillagd i en grupp. Om du vill lägga till mig heter jag Jennie C Nilsson. (glasögon och svart bakgrund) jag tar bort dig som vän när du är med.

    Gruppen heter hemmagjord glass. Den är hemlig, men ifall nån kollar i smyg på telefon..

  • svenskbaggen
    svenskbaggen skrev 2018-07-12 18:21:25 följande:

    Vi gör såhär. Min graviditet är inte hemlig, så det gör inget om någon ser :D

    Man måste bli vänner på Facebook för att kunna bli tillagd i en grupp. Om du vill lägga till mig heter jag Jennie C Nilsson. (glasögon och svart bakgrund) jag tar bort dig som vän när du är med.

    Gruppen heter hemmagjord glass. Den är hemlig, men ifall nån kollar i smyg på telefon..


    Jag har bytt profilbild. Fyra olika på mig och sonen :)
Svar på tråden Januaribebis 2019 (fb-grupp)